Nogen som kender prisen?
Fra : Mogens

Dato : 07-07-07 06:00

Så lige 2 motorbåde komme sejlende og fandt dem fylde vor lille lokale
havn. Det var en Jeanneau Prestige 50 S samt en Windy 52 Xanthos
www.jeanneau.com/2007/index.cfm?r=gamme&p=index&nouveautes=1#
www.windy.no/52.asp

Man finder ikke priserne på handlerens web - www.tempobaadsalg.dk
Hvad mon de koster?

--
/Mogens, sportsdriver :)
Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Fra : Jodle

Dato : 07-07-07 23:32

Det var en Jeanneau Prestige 50 S samt en Windy 52 Xanthos
> [...]
Prestige fås i Norge til den gunstige pris af ca. 5.200000.-

Windy´en er en smule dyrere, og fås til ca. 7.100000.-

Men det er jo norske kroner..... den er jo ikke så meget værd, som den
danske.......

Peter

Fra : Mogens

Dato : 08-07-07 06:33

"Jodle" <Nanfeldt@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Windy´en er en smule dyrere, og fås til ca. 7.100000.-
> Men det er jo norske kroner..... den er jo ikke så meget værd, som den

Tænkte det nok - at det var i den prisklasse. Selv om de er næsten
lige store, ser Windy'en større ud. Og den er langt mere elegant i
linieføringen...

Fra : Jodle

Dato : 08-07-07 08:21

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tænkte det nok - at det var i den prisklasse. Selv om de er næsten
> lige store, ser Windy'en større ud. Og den er langt mere elegant i

Det gi´r jeg dig ret i. Men 2 rigtige fede både. Der må være nogen til
markedet selvom de er dyre.

Fra : Mogens

Dato : 08-07-07 13:53

> Det gi´r jeg dig ret i. Men 2 rigtige fede både. Der må være nogen til
> markedet selvom de er dyre.

Jep, handleren har endda del brugte! (de 2 både er fra DK)
Hvis man har 7 millioner til en båd, gad vide, hvad man så
ikke bruger på hus og bil...

Fra : Jodle

Dato : 08-07-07 20:51

> Jep, handleren har endda del brugte! (de 2 både er fra DK)
> Hvis man har 7 millioner til en båd, gad vide, hvad man så
> ikke bruger på hus og bil...

Ja, og hvis man overhovedet har tid til at sejle i sådan en lækker båd, med
hus og sikkert 6 biler i garagen...