Garmin USB og Windows error code 31
Fra : svennielsen@email.dk

Dato : 04-07-07 08:38

Hejsa

Ved anvendelse af Garmin memory modul og Garmin USB programmer sammen
med Bluechart kommer følgende fejlmeddelelse når jeg forsøger at gemme
eller læse fra memory modulet.
Bluechart programmet er godt nok i stand til at finde USB programmeren
og også meddele om der er isat memory modul eller ej. Blot ikke istand
til at læse eller skrive.

Har forsøgt på flere forskellige PC.

Er der nogen der kan hjælpe ?

Olga af Aalborg

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 04-07-07 08:49

Hej Sven,

Har du prøvet at se og anvendt Microsofts anvisninger:

http://support.microsoft.com/kb/270008

Mvh/Harding

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 18-07-07 18:45

Ja, det har jeg også haft problemer med. De medfølgende drivere er ikke lige
robuste under alle windows installationer. Det virker på nogle af mine pc'er
men ikke på dem alle. Jeg er ikke helt sikker, men det ser ud til at jo
ældre windows version jo bedre og jo ældre (forurenet) inastallation jo
værre.

Bjarke