Svendborg Senior
Fra : LNL

Dato : 01-07-07 15:56

Hej Gruppe.

Jeg har netop købt en Svendborg Senior. Jeg har prøvet at ledde på nettet
efter nogle sider omkring denne båd, men har ikke kunne finde nogle. Jeg
søger især efter dens data og andre sider som har noget omkring denne båd.

Er der nogle som kender til nogle sider?

Med venlig hilsen Lasse.

Fra : Thomsen

Dato : 01-07-07 18:20

Her er lidt: http://kortlink.dk/3zfr

--
) Hilsen Per
(

Fra : Alis og Michael

Dato : 02-07-07 16:33

Hej Lasse

Svendborg jollen er oprindelig en søspejder jolle så der er sikkert mange
søspejder grupper der har forskellige informationer om den.
Hvis du er interesseret og bor i nærheden er du velkommen til at besøge os
hos Fribytterne.
Vi bor på Amager Strandvej 15, 2300 Kbh S.
Vi har møde tirsdag og onsdag fra 18 til 21.

God fornøjelse

Michael

Fra : LNL

Dato : 04-07-07 20:43

Hej.

Hvis i har en svendborg senior må i meget gerne kontakte mig, jeg har netop
fået min i vandet og mangler nogle mål på nogle forskellige ting, bl.a. mål
på en luge agter og mål på nogle træbænke i apteringen.

Venlig hilsen Lasse.

venligst kontakt mig på styrmandnellemose (a) webspeed.dk

Fra : SørenH

Dato : 18-08-07 18:00

Hej Lasse
Svendborg Senior er en dejlig lille båd, - velegnet for begyndere og til
kystnær sejlads.
Du rejser masten uden mastekran, du ka komme ind alle steder i havne med
de 90cm den stikker, der er god plads om læ så man kan sove 2-3 (een i
stikkøje) og du behøver kun en langbenet 3-5 HK påhængsmotor.
Husk at lukke ventilen under nedgangen (på afløbet til det selvlænsende
cockpit) hvis du får mere end 3 voksne på besøg ombord, - ellers får I
fodbad!
I det sydfynske er der rigtig mange, - osse af den åbne Svendborgjolle,
og bådbygger Poul Oddersborg har ikke alene bygget en hel del, men
sejler (sejlede ?) selv en special race-udgave i mange lokale løb dernede.
Google ham og ring!

Go fornøjelse, - jeg havde nogle dejlige år med min "Snøvsen".
Mvh
Søren H
Marie af Næstved

Fra : SørenH