Plextor 16/10/40A CDR/W med CloneCD
Fra : Pussyman

Dato : 07-07-01 14:06

Når jeg prøver at lave et cd image med men nye Plextor 16/10/40A CDR/W, ja
så kommer den ikke nogen veje.I log står der nemlig "Failed to read Sector
xxx" Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?

Fra : Lars Støttrup aka. *~

Dato : 08-07-01 18:58

Tja
hvad vil du kopiere?
Safedisk1/2?
i så fald er der errors på CD'en og du skal bruge fast errorskip
ved ikke om det er problemet..

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-07-01 23:11

"Lars Støttrup aka. *]Grey[*" <grey@spamfilter.dk> wrote in message
> Tja
> hvad vil du kopiere?
> Safedisk1/2?
> i så fald er der errors på CD'en og du skal bruge fast errorskip
> ved ikke om det er problemet..

Brænderen burde kunne klare Safedisk1 uden problemer. Nogle har med held
kunnet backup'e Safedisk2, men jeg tror det er mere undtagelsen end reglen.
Og så vidt jeg husker duer Safedisk2 backups kun i brænderen selv (hvis de
kan laves).