Nogen der kender til sunwind 20 ?
Fra : Sørensen

Dato : 27-06-07 20:20

Hejsa

Jeg har lidt kig på en sunwind 20, men syntes ikke jeg kan finde så
meget om den.
Er der evt. nogen der kender noget til denne ?

Er der noget bestemt man skal være opmærksom på ? osv.

mvh
Sørensen

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 28-06-07 20:51

"Sørensen" <frederik@cotu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget om den.
> Er der evt. nogen der kender noget til denne ?
>
> Er der noget bestemt man skal være opmærksom på ? osv.

Hej Sørensen

Det er en udmærket båd efter min mening. Jeg har ikke selv haft en, men
har sejlet flere gange med en ven. Båden er meget stiv og kan klare
meget vind. Et svagt punkt er vantbefæstelserne i kahytten tæt ved
vinduerne. Se efter at der ikke er revner og spor af vand indenbords.

--
Med sejlerhilsen
Henning _/) _/) _/)

Fra : Sørensen

Dato : 29-06-07 16:31

Henning Rasmussen wrote:

> [...]
> meget vind. Et svagt punkt er vantbefæstelserne i kahytten tæt ved
> vinduerne. Se efter at der ikke er revner og spor af vand indenbords.

Hej Henning

Mange tak. Jeg vil kigge på vantbefæstelserne inden jeg køber den :)

mvh
Sørensen