Trådløs dødemandsknap?
Fra : Henning

Dato : 25-06-07 20:50

Hvor finder jeg en gør-det-selv løsning til trådløs dødemandsknap? Jeg
mener at have læst om en model, som slukker tændingen hvis den bliver
våd eller kommer for langt væk fra modtageren?
(Gør-det-selv betyder bare, at den skal være lige til at montere, ikke
at jeg selv vil bygge den

Fra : Møller

Dato : 26-06-07 10:12

Henning skrev:
> [...]
> våd eller kommer for langt væk fra modtageren?
> (Gør-det-selv betyder bare, at den skal være lige til at montere, ikke
Den er her:

http://thornam.dk/katalog/marine1c1.html

www.holtdistribution.com/pdfs/Mobwatcher.pdf
http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGGL%2CGGGL%3A2006-10%2CGGGL%3Ada&q=mobwatcher&btnG=S%C3%B8g&meta=

men ellers:

Møller

Fra : Henning

Dato : 26-06-07 10:32

On Tue, 26 Jun 2007 11:12:17 +0200, Møller <eamz@get2net.dk> wrote:

>Den er her:

> [...]

Præcis - men jeg kan ikke finde nogen piser? Så plejer det at være
fordi den er vanvittig dyr...?

Fra : Møller

Dato : 26-06-07 12:42

Henning skrev:

> Præcis - men jeg kan ikke finde nogen piser? Så plejer det at være
> fordi den er vanvittig dyr...?

Ca. 3995,-

Det er vel rimeligt for en båd og et liv?

Men se om der ikke er nogle i udlandet er er billigere.

http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGGL%2CGGGL%3A2006-10%2CGGGL%3Ada&q=mobwatcher+pris&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

og hvad med en EPIRB som armbåndsur?

Møller

Fra : Møller