Speedbåde--
Fra : Egon Stich

Dato : 15-06-07 12:16

Her er lidt billeder fra speedbådsracet i tyskland.
Godt, man ikke var "i klemme" der
MVH
Egon

http://www.spiegel.de/fotostrecke/0,5538,PB64-SUQ9MjIyMjUmbnI9MQ_3_3,00.html

Og filmen. Lidt nede på siden:

http://www.bild.t-online.de/BTO/news/2007/06/07/g8-aktuell/gipfel-ticker.html

Mere film:

http://www.youtube.com/watch?v=6ZG54Gsf1LQ

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 15-06-07 18:46

Ja Greenpeace burde ellers have riglig erfaring med at man ikke skal tirre
det tyske politi.
Men hvad kan man forvente af en sådan en flok hippier på svampe...

-L

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-07 12:12

Hej

Uanset om man billiger deres metoder, kæmper de vej for et renere miljø, for
os alle, ikke mindst for os, der nyder at flyde på eller i havet omkring os.
Gad vide hvordan verden ville se ud uden dem. Jeg boykottede faktisk Shell
for år tilbage, da Greenpeace protesterede mod dumpningen af en boreplatform
i havet. De måtte siden krybe til korset og indrømme at det var den mest
miljørigtige løsning, og der mistede de min respekt. Alligevel tror jeg de
gør meget mere gavn end skade. Svampe eller ej

Hilsen Lars

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 16-06-07 21:03

>Jeg boykottede faktisk Shell for år tilbage, da Greenpeace protesterede mod
>dumpningen af en >boreplatform i havet.

Ja den dag husker jeg godt...
De demonstrede ude foran den lokale Shell tank, da tankede jeg 100L på min
Mustang og 80L på dunke til min speedbåd. De mente jeg kunne nøjes med det
halve!! Så måtte jeg fortælle dem at det sjove kun varede den halve tid,
hvis jeg skulle nøjes med den halve mængde. Til den kommentar fik jeg et par
"håndtegn" med på vejen.

-Leon

Fra : Mogens

Dato : 15-06-07 18:51

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Her er lidt billeder fra speedbådsracet i Tyskland.

Når man ikke fatter beskeden, må der jo andre midler til !
No mercy...

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-07 19:31

Den sparker mås

"Stridsbåt" er en bådtype man ser lidt til i den svenske skærgård som den er
tilpasset til - shjv kan den stoppe fra "fuld rulle" på sin egen længde...
den dykker simpelthen snuden og bruger den som skovlbremse. Vild er den

mvh

JN