Erfaring med Eagle fish ID II
Fra : Kruen [6920]

Dato : 12-06-07 13:08

Er der nogle der har erfaring med Eagle Fish ID II?

Jeg kan ikke få den til at vise vanddybde, den står bare og blinker 0.
Jeg har både prøvet at sætte den på auto og manuel
på manuel har jeg den til at stå på 0-5 fod, men der
sker intet.
Hvis der er nogen der har en kopi af en manual til den vil jeg
meget gerne have en kopi.
Jeg har hentet en manual på Eagles hjemmeside, men den er ikke komplet,
der mangler nogle sider.
Jeg sejler på Ringkøbing fjord og der er ikke så dybt, de fleste steder
er der fra 0,80 cm til 3m.
Mvh Kruen

Fra : plyngs@hotmail.com

Dato : 14-06-07 02:01

On 12 Jun., 14:07, "Kruen [6920]" <kru...@gmail.com> wrote:
> [...]
> der mangler nogle sider.
> Jeg sejler på Ringkøbing fjord og der er ikke så dybt, de fleste steder

Hejsa.

Øv, ser lige du har været på hjemmesiden.
Jeg har haft held til at finde manual´s til min GPSér og mit ekkolod
http://www.eaglegps.com.

Sidder din tranducer inde i skroget, så prøv lige at smiden den
udenbors, så du er sikker på der ikke er luft imellem.
Jeg er iøvrigt ikke begejstret for mit Eagle optima lod. Det skal
sættes op, hver gang det tændes, og nulstiller tripafstand når det
slukkes !.

Held og lykke.
Per.

Fra : Kruen [6920]

Dato : 14-06-07 16:17

Hej Per

Den manual der ligger på Eagles hjemmeside mangler side 11.

Min tranducer sidder ganske rigtig inde i skroget og er limet fast
jeg vil prøve forsigtig at vrikke det løst og smide det udenbords.
Måske det vil hjælpe.
Jeg har mest lyst til at købe et nyt ekkolod.

Hilsen Kruen