waypoints navne fra Chart Navigator Standa~
Fra : Kondrup

Dato : 11-06-07 16:47

Kære alle
Lidt træt af DLSK høje priser for opgradering/fornyelse, og lidt
nørdede brugerflade, sprang jeg ud i NV søkort fra Tyskland: hele DK,
en del svenske havne og Nordtyskland på papir og CD: ca. 1400 kr inkl
navigationsprogram light, som kan opgraders til rimelige funktioner i
Chart Navigator Standard for en rimelig penge. Har brugt det i Pinsen
og et par week-end ture - fungerer godt på den bærbare med GPS
tilsluttet.

Spørgsmålet (hvis nogen har eksperimenteret med det): Når jeg uploader
waypoints og ruter til Furuno 30, vises alle waypoints i Furunoens
oversigt (og ruter) som WP001, WP002 etc, i stedet for de navne jeg
har givet. Når man åbner waypointet vises det rigtige navn også, men
altså ikke i oversigten.
Det er lidt bøvlet, når man skal ændre ruten - nogen der har en
løsning?

Hilsen
Jens