Resort hotel i nordtyskland?
Fra : Dinovo

Dato : 02-08-07 22:21

Vi er en gruppe der i anledning af rund fødselsdag skal en tur væk i
en weekend, midt i september.
Grundet den korte tid, skal vi selvfølgelig ikke køre alt for langt
væk. Derfor vil vi gerne finde noget i nordtyskland - og det skal
helst være et resort hotel. Dvs et familie hotel af en god standard,
og meget gerne luxus. Jeg kan dog ikke rigtig finde nogle hoteller -
det behøves absolut ikke lige lidt i centrum af en by.

Nogle ideer?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-08-07 22:34

Dinovo <lundable@gmail.com> writes:

> [...]
> og meget gerne luxus. Jeg kan dog ikke rigtig finde nogle hoteller -
> det behøves absolut ikke lige lidt i centrum af en by.

Måske kunne Center Parc Bispinger Heide være en ide. Der er både hotel
og hytter/lejligheder. Det ligger 225 km fra Kruså. Vi har ikke selv
været i Bispinger Heide, men flere gange i De Huttenheugte i Holland,
og det var anbefalelsesværdigt.

Man kan bestille direkte eller gennem f.eks. FDM-travel.

http://www.centerparcs.com/
http://www.fdm-travel.dk/miniferie/center-parcs/bispinger-heide/center-parc-bispinger-heide.html

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Pro

Dato : 04-08-07 09:30

"Stig Rasmussen" <stig.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og meget gerne luxus. Jeg kan dog ikke rigtig finde nogle hoteller -
> det behøves absolut ikke lige lidt i centrum af en by.

Forslag i Nordtyskland:

http://www.alter-meierhof.de/

Fra : Kent

Dato : 03-08-07 08:14

> [...]
>og meget gerne luxus. Jeg kan dog ikke rigtig finde nogle hoteller -
>det behøves absolut ikke lige lidt i centrum af en by.

Vi kan på det aller-varmeste anbefale Hotel Waldschloesschen:
http://www.hotel-waldschloesschen.de/

Et hyggeligt og flot hotel, hvor vi havde nogle dejlige dage for et
års tid siden. Fantastisk mad og dejlige værelser.

Men - hvor meget familie-hotel det er, er vi ikke helt klar over.
Vi var kun afsted to voksne. Tjek selv på deres hjemmeside.

Kent.

Fra : Jørgen

Dato : 03-08-07 12:53

Hvad med at tage det der ligger tættest på Danmark.
Hotel Des Nordnes - http://www.hotel-dn.de/index.php?id=2&L=2 Lige ved
grænsen. Det er lækkert, og der er tæt til Flensborg´s hyggelige gader.

Jørgen