Restaurant
Fra : Nyheder

Dato : 02-08-07 15:22

Hej NG

Jeg skal i December mdr. i år til London med kæresten, og der vil jeg
gerne finde en rigtig god og romantisk restaurant i centrum af
London.
Vi skal bo lige ved Victoria st.

Det skal gerne være en restaurant som enten har e-mail eller hvor jeg
kan få telefon nr og ringe og bestille bord.

Hilsen

Sten

Fra : jimmi1311

Dato : 03-08-07 11:00

On 2 Aug., 16:21, Nyheder <1plus1...@ofir.dk> wrote:
> [...]
>
> Det skal gerne være en restaurant som enten har e-mail eller hvor jeg
> kan få telefon nr og ringe og bestille bord.

Hej Sten

Du kan jo altid finde en med et par michelin stjerner så er du da
sikker på at maden skulle være i orden.

Prøv at kigge her: http://www.london-eating.co.uk/occasions/michelin.asp

MVH
JImmi

Fra : Nyheder

Dato : 04-08-07 00:05

On 3 Aug., 11:59, jimmi1311 <wolf...@gmail.com> wrote:

> Hej Sten
>
> Du kan jo altid finde en med et par michelin stjerner så er du da
> [...]

Tak for linket.Det kan jeg bruge.
Maden er vigtig men romantikken er nok også meget vigtig da jeg skal
frie til min kæreste.
Sten

Fra : -= JF =-

Dato : 04-08-07 08:54

Nyheder skrev:

> da jeg skal
> frie til min kæreste.

Another one bites the dust

Held og lykke med frieriet! Nu krydser vi bare fingre for at dejligheden
siger ja

--
Mvh. John