To knejte på tur
Fra : Koeffe

Dato : 01-08-07 19:04

HEY - vi er to gutter på 22-23 som skal af sted her en gang
i august. Det skal være nogenlunde til at betale, og det er
nok mere oplevelser end druk vi er ude efter (en anelse druk
kan vi måske godt finde på). Vi har snakket om at tage en
bil ned gennem Europa, vi har snakket om InterRail, og vi
har snakket om billige flybilletter... Men det vigtigste
spørgsmål vi har - Hvad er godt at opleve for to unge knejte
som os? Hvor skal vi tage hen?

--
Koeffe

Fra : ;o\)-max-

Dato : 01-08-07 19:17

"Koeffe"
> [...]
> har snakket om billige flybilletter... Men det vigtigste
> spørgsmål vi har - Hvad er godt at opleve for to unge knejte

Hva med en arbejdslejr i Afrika.. Fremmedlegionen, Kibutz
i Israel, hjælpe arbejde i Indien. Gigolo i Japan, høhø verden
står åben for jer, hvis i har lidt fantasi og eventyrlyst. På een eller
anden måde er det trist du må stille spørgsmålet i en nyhedsgruppe.
Vi tomlede til Marokko som 16 årige, og nogle og tredive år senere
er vi stadig på opdagelse, lige gyldig hvad bare tag afsted. ,o))-max-

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 03-08-07 09:27

"-max-"
> [...]
> står åben for jer, hvis i har lidt fantasi og eventyrlyst. På een eller
> anden måde er det trist du må stille spørgsmålet i en nyhedsgruppe.

Tja, det ved jeg nu ikke. Det kunne jo være, der var nogen der havde lavet
noget lignende for nyligt og havde en anbefaling?

> Vi tomlede til Marokko som 16 årige, og nogle og tredive år senere
> er vi stadig på opdagelse, lige gyldig hvad bare tag afsted. ,o))-max-

Det lyder som en fed tur. Hvad var den bedste oplevelse? Hvad tror du ville
være anderledes i dag, hvis spørgeren skulle tage samme tur?

/Lars

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-08-07 13:31

"Lars Lauridsen"
> Det lyder som en fed tur. Hvad var den bedste oplevelse? Hvad tror du ville være
> anderledes i dag, hvis spørgeren skulle tage samme tur?
>
> /Lars

Den bedste oplevelse på alle rejser har været de flinke folk man
støder ind i, at blive inviteret ind i folks hjem og næsten blive
adopteret som en af familien - Jeg tror ikke det er anderledes
idag - Spanien er det eneste land jeg har oplevet hvor det ikke
er muligt at tomle, folk er søde og rare, men de samler ikke folk
op, så den må gøres med bus, måske det har ændret sig? -max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-08-07 21:44

On Wed, 1 Aug 2007 20:03:38 +0200, Koeffe wrote:

> Hvor skal vi tage hen?

Hvad synes I selv?

I er 22 og 23 år. Hovedmenuen skal ikke være druk, men druk må gerne indgå.
Det må ikke være alt for dyrt.

Mulighederne er talløse.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : -= JF =-

Dato : 02-08-07 09:23

Peter Loumann skrev:

> Mulighederne er talløse.

Nemlig!
Personligt ville jeg foretrække at tage bilen, og så bare køre ud i det
blå med kursen sydpå. Tage alle mulige afstikkere fra den slagne vej, og
få så mange oplevelser som tiden og pengene tillader.

--
Mvh. John