Hamborg/Nordtyskland
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 29-07-07 11:39

Hejsa,

Jeg planlægger et par dagsture evt. med en overnatning i Nordtyskland evt.
Hamborg.

Jeg er temmelig blank på dette område, så er der noen der kan hjælpe med
idéer eller links. Jeg skal nævne, at vi er 4, heraf 2 børn (11 og 15).

Konkret er jeg stødt på omtale af dyreparken i Hamborg (Hagenbeck) og The
Dungeons - er der nogen der kender disse?

vh
Michael

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-07-07 15:36

Uafhængige vandrehjem, ungdomsherberger og budgethoteller:
http://www.danish.hostelworld.com/index.php Nej jeg kender ikke de følgende
steder. Tierpark Hagenbeck:
http://www.hagenbeck-tierpark.de/tierpark/start.html The Hamburg Dungeon:
http://www.thedungeons.com/en/hamburg-dungeon/index.html

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-07-07 15:46

Hej Michael!
Undskyld for det kluder, som jeg lavede her i tråden ved ikke helt, at
adskille mit indlæg fra dit.
Mvh. Jesper

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 29-07-07 15:56

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Michael!
> Undskyld for det kluder, som jeg lavede her i tråden ved ikke helt, at
> adskille mit indlæg fra dit.
> Mvh. Jesper

No problem ;) takker for tippet med vandrehjem, den kan jeg bestemt bruge.

Jeg havde set linket til Dungeons, men jeg synes ikke de er videre
informative mht. hvad det egentlig er

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-07-07 17:03

Hej Michael
Hvis du til venstre på Hamburg Dungeon´s hjemmeside føre musen op på menuen
Hamburg og klikker på Dungeons Guide kommer der en side frem hvor der står
om deres attraktioner.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-07-07 17:19

Hej Michael
På denne hjemmeside
http://www.deutschland-panorama.de/museen/hamburg_dungeon/index.php står
Hamburg Dungeon´s adresse.
Mvh. Jesper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-07-07 21:06

"Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> writes:

> No problem ;) takker for tippet med vandrehjem, den kan jeg bestemt bruge.

De "afhængige" vandrerhjem i Tyskland kan findes på denne side:
http://www.djh.de

Vi har været meget glade for dem.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.