Cafeteriaer i Norge.
Fra : Kaj

Dato : 28-07-07 13:28

Hej gruppe.
Vi skal køre fra Nordkapp ned gennem Norge i august. Er der nogen, som har
kendskab til billige spisesteder undervejs, f.eks cafeteriaer i
forretninger, som vi kender det nogle steder herhjemmefra, så hører jeg
gerne om det.

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : Inger Buchard

Dato : 28-07-07 14:24

Der er godt kafeteriaer på større tankstationer undervejs, beregnet på at
bespise langturs-turister og bedre end vores friture-centre på
servicestationerne. Billigt er det ikke, men altid godt. Varm mad serveres
om middagen. Køb kaffe med ret til påfyll, så kan man for samme pris fylde
koppen igen. Vand er godt og gratis.

Inger

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-07-07 19:15

Lidt fra Oslo mod Göteborg ligger der en tankstation på højre hånd med gode
flutes med fyld i. Det ved jeg fordi jeg købte én.
Mvh. Jesper

Fra : jenny og søren

Dato : 28-07-07 22:10

> [...]
> kendskab til billige spisesteder undervejs, f.eks cafeteriaer i
> forretninger, som vi kender det nogle steder herhjemmefra, så hører jeg

Hej

prøv IKEA der spiser man godt og billigt... (der ligger en i både oslo og
tronheim..)

men ellers gå efter de madsteder hvor der holder mange lastbiler uden for
det plejer at være et godt tegn...

og kaffe koppen til genfyld er en rigtig rigtig god ide køb den hos statoil,
der koster den lige nu 49.-kr..

god tur

Søren

Fra : liseaa

Dato : 29-07-07 12:55

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det plejer at være et godt tegn...
>
> og kaffe koppen til genfyld er en rigtig rigtig god ide køb den hos
> statoil, der koster den lige nu 49.-kr..

Det er så dyrt, at jeg altid tager en til 2 køleboxe med.En til det kolde og
en til det varme. Der er fede natursteder undervejs, hvor man hygger sig
gevaldigt
hilsen la.