Azoerne
Fra : Peter Kjær

Dato : 28-07-07 13:20

Hej i gruppen,

Overvejre at tage en tur til Azoerne her i august, er der nogen her i
gruppen der kan fortælle lidt om stedet (udover hvad man læse i
charterkataloget) og evt. pris niveau derude.

/Peter

Fra : Pernille

Dato : 28-07-07 15:01

"Peter Kjær" <peternFJERNES@dacor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gruppen der kan fortælle lidt om stedet (udover hvad man læse i
> charterkataloget) og evt. pris niveau derude.

Uha! - Der er dejligt på Azoerne. Vi skal helt sikkert tilbage.
Vi gjorde det, at vi lejede en taxa, i ca.6 - 7 timer. Vi var 4, der delte
udgiften. Jeg mener, at vi betalte 100kr i timen. Vi blev kørt til de
steder, som vi gerne ville, og lod chaufførne bestemme lidt. Under vejs
inviterede vi chaufføren på lidt at spise. - Det havde vi ikke behøvet, -
men han var nu så sød. Han talte rigtig godt engelsk.
Her er hans e-mail adr: ra@amazingtours.se så kan I se nærmere på det. Vi
er glade for at vi gjorde sådan.
Nu ved jeg jo ikke, om I skal være på den samme ø...
Ha' en rigtig god tur!

Fra : louise.jespersen@gma~

Dato : 13-08-07 17:20

Prisniveauet er ikke meget forskellig fra i DK. Dog er fx.
dykkerudstyr ret billigt.
Ananas, som vi havde glædet os vanvittig meget til at leve af, koster
det hvide ud af øjnene.. (40dkr. stykket)

Jeg vil anbefale at leje en bil til at udforske øen på egen hånd.
Vi var på hvalspotting og så kæmpe flokke delfiner og et par hvaler..
Kan klart anbefales, ligesom en vandretur på vulkankrateret

Venlig hilsen
Louise

Fra : Pernille

Dato : 13-08-07 21:15

<louise.jespersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Vi lejede en taxa. 4 personer. 25 kr pr næse, i timen. God måde at se øen
på-