Amsterdam
Fra : Thomas

Dato : 26-07-07 16:37

Hej NG

Skal en tur til Amsterdam. Er der nogen der sidder inde med gode tips
altså tips der ikke fremgår af de sædvanlige turistguides.

Forslag til gode spisesteder til en overkommelig modtages også med
stor glæde.

Venlig Hilsen

Fra : Jesper Andersen

Dato : 31-07-07 09:33

Hej Thomas,
Har været i Amsterdam en del gange i forretningsøjemed.
Jeg kan varmt anbefale følgende restauranter...

Argentinsk steak house: Gaucho
http://www.gauchos.nl/flash.html (Meget lækkert kød, findes flere
steder i Amsterdam.)

Kinesisk: Sea Palace
http://www.seapalace.nl//index.php?vermouth=home&lang=en
Rigtig flot sted med god mad og overkommelige priser.

Mvh
Jesper A

Fra : Jan Boegh

Dato : 02-08-07 16:44

Thomas skrev i 1185464216.369032.255260@19g2000hsx.googlegroups.com
dette:
> [...]
> altså tips der ikke fremgår af de sædvanlige turistguides.
>
> Forslag til gode spisesteder til en overkommelig modtages også med

Nede bag centralstationen er der en lille restaurant indrettet i et gammel
havnekontor. OK mad i den bedre ende. Og meget kitchet - på en god måde.
Priserne - tjae: http://www.pier10.nl/m3s2.html

Et par billeder fra Amsterdam:
http://jan.boegh.net/Album/Verden/Holland/index.html

vh