Sarajevo
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-07-07 16:49

Hej med jer, jeg overvejer at tage på skiferie i Sarajevo, det må da være
billigt, er der nogle der har erfaringer med det, og gode links til
skisportsteder dernede, og evt. med gode råd.

Jeg er interesseret i at høre om priser dernede, hvordan området er etc. Jeg
er godt klar over, jeg ikke skal forvente de sidste nye lifter, det er
heller ikke vigtigt for mig, det er vigtigt for mig, at jeg får en god ferie
med min familie til en fornuftig penge.

Og hvor kan jeg på nettet se, om det er farligt at rejse derned.

Jeg var FN-soldat dernede i 94-95 så det kunne også være lidt sjovt at se
det igen :)

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 25-07-07 20:08

Lars Kristian Jensen <lars@fjernwefl-jensen.dk> wrote:
: Hej med jer, jeg overvejer at tage på skiferie i Sarajevo, det må da være
: billigt, er der nogle der har erfaringer med det, og gode links til
: skisportsteder dernede, og evt. med gode råd.

Jeg har ikke den minste ide om hvordan det kan være i Sarajevo, men
ut fra det du skriver så synes jeg du skal vurdere å reise til
Tatra-fjellene nord i Slovakia i stedet, eventuelt til Krakow, og
så videre opp til Zakopane. Det er de samme fjellene, men altså
på polsk side.

Slovakia er noe av det billigste du finner i Europa, og selv om jeg
bare har vært der om sommeren så så det virkelig ut som noen flotte
fjell å stå på ski i. Du finner sikkert billig fly til Krakow,
eventuelt finnes det kanskje danske turarrangører som tilbyr
pakker i området også.

God tur!

Bjørn
www.iposeogsekk.com

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-07-07 20:24

> [...]
> fjell å stå på ski i. Du finner sikkert billig fly til Krakow,
> eventuelt finnes det kanskje danske turarrangører som tilbyr

Hej Bjørn, vi var i Jasna her i julen 2006 i Slovakiet, og ja det var
billigt og skønt, der var bare ingen sne. Jeg kunne bare forestille mig, det
er endnu billigere i Sarajevo, og så er det jo lidt sjovt at vise familien,
hvor jeg har været soldat i tidernes morgen :)

Men ellers mange tak for dit forslag.

Med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 25-07-07 21:54

Hej Lars!
Her er en engelsksproget side om vintersport i Bosnien Hercegovina:
http://www.bhtourism.ba/eng/wintersports.wbsp
Mvh. Jesper

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 26-07-07 05:09

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Lars!
> Her er en engelsksproget side om vintersport i Bosnien Hercegovina:
> http://www.bhtourism.ba/eng/wintersports.wbsp
> Mvh. Jesper

Hej Jesper tak for det, så må jeg jo igang med at finde noget om de steder
dernede hehe, alt hvad jeg kan finde er på bosnisk, men mon ikke der er
nogle rejsebureauer, der har rejser derned.

tak

Lars Kristian Jensen