mallorca
Fra : marlene

Dato : 24-07-07 10:01

1 sept. flyver vi med vennerne til mallorca i 7 dage.
vi er 4 voksne og 5 børn
vi lejer bil for hele ugen
vi skal bo i alcudia.

er der noget vi skal se og opleve dernede?
er der noget f.eks. markedet der kun sker en eftermiddag?
noget vi skal forholde os til?

marlene
på forhånd tak

Fra : Frøken Jensen

Dato : 24-07-07 18:57

Glæd jer!:)
For 20 år siden var jeg på Mallorca og var rundt og se hele øen.
Vi boede i Alcudia, som jeg blev meget glad for.
I SKAL se Cuevas del Drach (usikker på stavning) - drypstenshuler, som
stadig må eksistere og være tilgængelige for turister.
Der er mange andre spændende ting, men vil ikke komme med for mange gode
råd, da det som sagt er længe siden- men at gå i hulerne under jorden gjorde
indtryk på mig.
Lad være med at spilde mere end 5 minutter på Palma by - tag i stedet ud og
oplev det autentiske Mallorca.
Mit bedste råd er at I lejer en bil og kører (så meget som muligt af) øen
rundt.

God tur :)
Charlotte

Fra : Heidi

Dato : 25-07-07 07:37

Fr ø ken Jensen wrote:
> I SKAL se Cuevas del Drach (usikker på stavning) - drypstenshuler, som
> stadig må eksistere og være tilgængelige for turister.

Det er de også - vi var der for 3 uger siden, og vi fik bla. at vide at
hulerne har været åbne for turister hver dag siden år 1935

--
Heidi

Fra : Frøken Jensen

Dato : 28-07-07 14:50