Bestilling af ferielejlighed på nettet
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 24-07-07 09:55

Hej

Er der nogen der kan anbefale en hjemmeside til booking af
ferielejlighed i Frankrig?

Har kigget på mange sider efterhånden og mange har de samme hoteller,
men de er ikke helt enige om ledighed.

Jeg har bla. været inde på www.booking.com og www.hotels.dk

Hvilke sider kan man stole på?

mvh. Brian Bendtsen

Fra : AS

Dato : 24-07-07 18:35

Sikkert langt de fleste.
Personligt bruger vi wotif og ratestogo/hotelclub.net når vi booker i
udlandet - men det er vist ikke så meget, de gør i ferielejligheder.

Tripadvisor kan måske give et par hints - og hvis du finder dit ønskede
sted, kan du som oftest sætte en supersøgning igang ( expedia, venere,
priceline etc. direkte på www.tripadvisor.com

Anette

Fra : Bakken

Dato : 24-07-07 19:19

> Hvilke sider kan man stole på?

http://www.ownersdirect.co.uk/

har vi brugt i årevis. Mest i Spanien, dog. Det er mest englændere, som har
ejendommene, men vi har *aldrig* været uheldige. 7-9-13 !

Mvh

Bo

Fra : urlex

Dato : 25-07-07 20:19

On 24 Jul., 11:55, Brian Bendtsen <night...@galnet.dk> wrote:
> [...]
> ferielejlighed i Frankrig?
>
> Har kigget på mange sider efterhånden og mange har de samme hoteller,

Pierre et Vacances http://www.pierreetvacances.com/ har vi lejet 9
gange i årene fra 1987-1991 alle år 2 gange og vi var meget tilfredse,
årsag til vi holdt op var 3 gange indbrud i vores bil, dvs vi kunne
køre videre, men v.dør kunne ikke åbnes, derfor måtte jeg hoppe ind
fra h.side. meget ubehageligt.
vh urlex

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-07-07 20:31

"Brian Bendtsen" <nightowl@galnet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en hjemmeside til booking af ferielejlighed
> i Frankrig?

hvad med www.interchalet.com ??

med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen