Win ME, Deskjet 710C og Farver...???
Fra : GhostRider

Dato : 07-07-01 13:18

Hejsa NG

Jeg her et problem, som faktisk er temmelig irriterende,
jeg har subj., men kan sgu' ikke få den til at printe farverne rigtigt
ud......

Rød bliver til en slags pink/lilla

HJÆLP......!!!!

Hvad er lige problemet her.....??

Det er galt i alle programmer, så det er jo et problem med windows/printer
imellem.....

Mvh

Carsten

Fra : MJBest

Dato : 07-07-01 14:43

Hmm har du prøvet med en anden farvepatron?

- MJBest

Fra : GhostRider

Dato : 07-07-01 16:34

Hejsa

Nope, det har jeg godt nok ikke, men det kunne jeg jo gøre, men er lige ved
at se om jeg kan få printeren til at virke under 2000, for at se om det er
endnu et af ME's underlige påfund....

Mvh

Carsten

Fra : GhostRider

Dato : 12-07-01 08:56

Hejsa igen

Update......

Efter at ha' fået 2000 op at køre, er problemet det samme, så det må nok
siges at være min patron....;-((

Jeg har så lige et tillægsspørgsmål, er det en svaghed 710C har.....??

Jeg har en ven som har problemer med at skrive sort, det bli'r sådan noget
gråligt noget....

Mvh

Carsten

Fra : NoMo

Dato : 12-07-01 09:58

On Thu, 12 Jul 2001 09:56:17 +0200, "GhostRider"
<ghostrider@secret.dk> wrote:

>Jeg har så lige et tillægsspørgsmål, er det en svaghed 710C har.....??
>
>Jeg har en ven som har problemer med at skrive sort, det bli'r sådan noget
>gråligt noget....

Hej

Jeg har også en HP 710 og den printer ganske udemærket, både i
farver og i sort. Den sorte farvepatron har endda været genopfyldt
en 6 - 7 gange i løbet af det sidste år.

Så nej. jeg tror ikke det er en en generel svaghed hos 710'eren.

Det er nok snarere en tilstoppet farvepatron eller forkerte
instillinger/drivere

Mvh Mogens

Fra : GhostRider

Dato : 07-07-01 17:09

Hej igen

Jeg har nu fået skidtet til at virke under 2000, men farveproblemerne er de
samme, så det må jo være patronen....

Men er der nogen der ved hvilken af farverne det er galt med når den ikke
kan lave rød.....??

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-07-01 20:33

> Hej igen
>
> Jeg har nu fået skidtet til at virke under 2000, men farveproblemerne er
de
> samme, så det må jo være patronen....

1) Hvis dysserne er tilstoppet kan du kore et "rense-program". Kik i
printerdriverne.

2) Sådan en fejl kan opstå hvis der ikke er ordentlig forbindelse på kobber
kontakterne. Vær sikker på at der er kontakt. Gør dem rene hvis de er
beskidte (evt. med sprit)

3 sidste udvej) Hvis du er helt sikker på at der er gamle blækrester i
dyssene, kan du gå hårdere til værks. Se
http://www.hoergren.dk/info/HP800c.html (nederst på siden)

> Men er der nogen der ved hvilken af farverne det er galt med når den ikke
> kan lave rød.....??

Mon ikke det er "Magenta" dvs. Rød ? (vist nok det midterste kammer)

- Lars