goslar
Fra : SAC

Dato : 23-07-07 16:41

hej gruppe
v i-hustruen og mig,har booket os ind på hotel der achtermann i goslar i
harzen.
er der nogen der har erfaringer med dette hotel ? gode som dårlige
hej fra søren

Fra : T.

Dato : 23-07-07 21:39

"SAC" <sac@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> harzen.
> er der nogen der har erfaringer med dette hotel ? gode som dårlige

Hej Søren

Du skulle måske have spurgt inden du bestilte.
Vil du ikke være ked af det hvis alle meldte tilbage at det var noget L...
Men det er et flot område hele Harzen.

Rigtig god tur.
Hilsen

Fra : Mikkel Skou

Dato : 23-07-07 22:17

> [...]
> harzen.
> er der nogen der har erfaringer med dette hotel ? gode som dårlige

Hej hej :)

Allerførst - rigtig god tur - det ser ud til at være et ganske fint hotel.

I kan læse mere om det på
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g198399-d234130-Reviews-Hotel_Der_Achtermann-Goslar_Lower_Saxony.html -
der er både "officielle" anmeldelser og anmeldelser fra folk der har boet på
hotellet.

I samme åndedrag vil jeg da lige benytte lejligheden til at slå et slag for
www.tripadvisor.com for andre som skulle lede efter hotel - den er noget nær
en guldgrube når der skal tjekkes faciliteter mv. - faldt selv over den
første gang jeg skulle besøge London (2003), og har brugt den hver gang jeg
har rejst siden.

Mvh.
Mikkel Skou

Fra : Jens Nielsen

Dato : 24-07-07 04:46

har netop haft to overnatninger på hotellet og det er meget udemærket.

havde valgt halvpension men vil næste gang blot tage morgenmaden -
aftenmaden var ikke særlig spændende og kunne fås bedre i byen.

ellers fint sted, dog var toget til bloksbjerg meget dyrt - tror det var 26
euro per person for 30 minutters kørsel.

god fornøjelse.

mvh
jens

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 26-07-07 13:11

SAC <sac@comxnet.dk> skrev:
>hej gruppe
> [...]

Dette er bare et godt hotel, beliggende lige ved gågaden.
Maden var helt uovertruffen, især deres candellight dinner.
Deres service er meget god, og det er nemt at komme fra p hus
til hotel.
Der er mange ting at se, og en tur til Bloksbjerg betalte vi
ca. 30.- kr (4 eur) pr. person.
God tur.

I`m A Survivor