Sterling, Bulgarien / druk
Fra : jama

Dato : 19-07-07 12:29

hej
Jeg undrer mig over Sterlings flypolitik. De flyver for selskaber, som
annoncer med drukture og bargader, men folk bliver nærmest kriminaliseret,
for at have en lille "bøhmand" på , i flyveren. Det oplevede jeg på en
hjemtur kl. 22 fra Golden sands en pinse lørdag.
Jeg overværede, hvordan 2 andre danskere blev verbalt overfaldet, og truet
med hjemrejse for egen regning, og vi andre nærmest blev gjort til
medskyldige på en uforskamme måde.Jeg tror at de har set for meget til Ryan
Air i Tv. Der sælges drinks til priser , som er diskoteker værdige,og når
du skal hjem efter at have lænset lommerne er der ingen grænser for moralens
vogtere hvor ligger selskabernes moral, ikke i Deres Ungdomsrejser
(voldtægt og druk død) En hysterisk purser ødelagde i hvert fald min hjemtur
Bravo for det!!!
Hilsen jama

Fra : Holst

Dato : 19-07-07 12:36

jama wrote:

> [...]
> vogtere hvor ligger selskabernes moral, ikke i Deres Ungdomsrejser
> (voldtægt og druk død) En hysterisk purser ødelagde i hvert fald min hjemtur

Nu ved jeg ikke, hvor meget "en lille 'bøhmand'" er, men det er tit og
ofte ikke særlig behageligt at skulle flyve sammen med berusede
medpassagerer.

At det i dit tilfælde er blevet påtalt, så har de nok været rimelig
meget berusede. Et par øl formår de fleste mennesker jo at kunne holde
skjult, at de har indtaget.

Jeg synes, det er helt rimeligt, at stærkt beusede personer får det
påtalt og for den sags skyld ikke kommer med flyet.

Det er selvfølgelig urimeligt, at I bliver draget ind i sagen, men måske
var det jer, der blandede jer i første omgang ...

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 19-07-07 13:21

"jama" <nonspam@mail.om> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at have en lille "bøhmand" på , i flyveren. Det oplevede jeg på en
> hjemtur kl. 22 fra Golden sands en pinse lørdag.

Nu kan man ikke forholde sig til en tur, man ikke selv har været med på. Jeg
har dog enkelte gange oplever passagerer på flyveren lørdag morgen fra KBH
til AAR der netop var kommet ind fra Bangkok. Det er ekstremt generende at
dele fly med folk, der har kævet sprut hele vejen fra Thailand. En enkelt
gang måtte de flytte lidt rundt på folk, så en ædru bekendt kunne holde lidt
styr på en fulderik i Hawaii skjorte. I de tilfælde er det helt rimeligt at
nægte disse at boarde.

Kennet
--
Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
www.pernille-kennet.dk