Union Lido - diverse spørgsmål
Fra : JAS

Dato : 18-07-07 06:54

Hejsa

Vi har gennem Dansk friferie leget et telt på Camping Union Lido.
Er der nogen der her prøvet de telte som Dansk Fri Ferie udleger, hvordan er
de, er der strøm, er der solstole osv....
Vil gerne høre lidt fra nogen der har prøvet det.....

Hvordan er selve pladsen, lad mig endlige høre hvordan der er og om vi har
noget at glæde os til.
Ja børnene er også meget spændte...

Er det tilladt at grille på pladsen, kan man leje en grill dernede - har
hørt nogen snakker om gas-grill men når vi nu skal bo i telt osv, er der
ikke plads til at pakke det vilde grill udstyr ned hjemmefra, men kunne da
være skide hyggeligt at sidde foran sit telt om aftenen og grille og
hygge....

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-07 09:32

> [...]
> er de, er der strøm, er der solstole osv....
> Vil gerne høre lidt fra nogen der har prøvet det.....

Vi har ikke prøvet, men vi mødte nogen dernede som havde lejet et og vi var
en del hos dem.
Teltene er ganske udmærkede - nærmest som små sommerhuse.

> Hvordan er selve pladsen, lad mig endlige høre hvordan der er og om vi har
> noget at glæde os til.
> Ja børnene er også meget spændte...

Glæd jer bare.

> [...]
> ikke plads til at pakke det vilde grill udstyr ned hjemmefra, men kunne da
> være skide hyggeligt at sidde foran sit telt om aftenen og grille og

Det kan jeg ikke huske om man må, menjeg mener at man må.

/karsten

Fra : Tømreren

Dato : 18-07-07 18:35

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke plads til at pakke det vilde grill udstyr ned hjemmefra, men kunne da
> være skide hyggeligt at sidde foran sit telt om aftenen og grille og

Ikke for at lyde som en "prutlort" men er det ikke bare at ringe til dansk
friferie og høre ad hvad der er i teltet og om man må grille,,, de må da
vide hvad de udlejer.

Rigtig god tur
Tømreren

Fra : Samsara

Dato : 24-07-07 23:15

> [...]
> ikke plads til at pakke det vilde grill udstyr ned hjemmefra, men kunne da
> være skide hyggeligt at sidde foran sit telt om aftenen og grille og

Hej'sa

Jeg har været på Union Lido, dog med EuroCamp. Så vidt jeg husker,
er det nogle ganske glimrende telte Dansk Fri Ferie har.

Om der er strøm og solstole ved jeg ikke, men det gætter jeg da på.

Selve pladsen er stor, efter min mening (plejer at bruge Camping
Ca' Pasquali, der er en del mindre). Hvis man kommer til at bo helt
opppe ved hovedvejen (som vi gjorde), er der meget langt til stranden.

Umiddelbart mangler der intet på pladsen, men jeg synes ikke den er
hyggelig - men det er jo meget en smagssag.

Rigtig god ferie

Hilsen Samsara, som skal til Camping Ca' Pasquali igen til næste år
for 10. gang

Fra : LH

Dato : 28-07-07 20:34

Hejsa

Vi har været ved unionen et par gange. Deres telte ser fine ud, men vi
har altid boet i mobilhome.

Pladsen er rigitg god, nok en af de bedste, ihvertfald sagde bureaet
til os at havde vi kun erf. med unioen ville vi næsten kun blive
skuffet hvis vi valgte en anden plads.

De har 2 store swimmingpool områder, helt vildt.

Vi har fotos fra pladsen hvis du er int. så skriv til mig direkte