Kør selv til sydfrankrig - anbefaling
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 17-07-07 08:35

Hej

For 2 år siden kørte kæresten og jeg til sydfrankrig uden bestilling af
hotel på forhånd og endte i La Ciotat. Et udmærket sted, men lidt for
mange franskmænd i forhold til andre turister.

Er der nogle der kan anbefale et godt sted ved middelhavet og evt. et
godt hotel til ca. 60-70 euro pr. nat

mvh. Brian Bendtsen

Fra : J

Dato : 17-07-07 13:30

On Tue, 17 Jul 2007 09:35:14 +0200, Brian Bendtsen
<nightowl@galnet.dk> wrote:

> [...]
>mange franskmænd i forhold til andre turister.
>
>Er der nogle der kan anbefale et godt sted ved middelhavet og evt. et

Hvad med Italien, der er ikke så mange franskmænd, procentisk.
Nu er Sydfrankrig jo et stort område, og skal det være så tæt på havet
som La Ciotat, er det sandsynligt, at det er pebret.
Hvis i kan lide byer er Aix en Provence en pragtfuld, lidt større by.
Faktisk en oldgammel universitetsby. Aix er oldfransk for vand.

mvh

John

Fra : Bjarne

Dato : 17-07-07 13:56

J skrev:

> [...]
> Hvis i kan lide byer er Aix en Provence en pragtfuld, lidt større by.
> Faktisk en oldgammel universitetsby. Aix er oldfransk for vand.

Et skønt sted, som vi engang fandt efter nogle dage i Aix er
http://www2.labouquiere.com/indexanglais.html

Bjarne

Jeg ville forøvrigt glemme alt om Middelhavet i Frankrig, fordi der er
alt for mange om det, men smag er forskellig.

Le Lac de Saint Cassien er et af de skønneste steder, vi nogensinde har
badet og sejlet på vandcikel.
Nordvest for Cannes.

Bjarne

Fra : Pro

Dato : 17-07-07 16:05

60-70 euro pr nat er det pr. person eller pr. dobbelt værelse?

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 17-07-07 16:28

Pro skrev:
> 60-70 euro pr nat er det pr. person eller pr. dobbelt værelse?

Pr. dobbeltværelse

/BB