Disneyland Paris
Fra : aogk

Dato : 16-07-07 16:42

Hej

Vi skal til Disneyland i Paris med Pan Rejser. Er der noget, man bør være
opmærksom på? (Vi skal køre med bus).
Er der noget man SKAL se frem for andet?
Gætter på, at det er temmeligt dyrt. Kan man spare nogen steder?
Kort sagt alle gode ideer og erfaringer modtages

På forhånd tak!

Fra : T.

Dato : 16-07-07 17:03

"aogk" <aogk@hemmelig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gætter på, at det er temmeligt dyrt. Kan man spare nogen steder?
> Kort sagt alle gode ideer og erfaringer modtages

Dyrt og dyrt, det er så meget sagt, når du først er inde er næsten alle
forlystelser gratis.
Vi har kun været på deres fastfood spisesteder, og det var ikke nogen god
oplevelser.
Men det var også det eneste minus.

Vi har brugt det hvergang vi har været dernede at vi har taget en tur med
deres tog der kører rundt om hele parken for at danne os et indtryk. Den
tager ca.20-25 min, mener jeg..........
Der bliver hele tiden udbygget dernede, så der er en ny forlystelse hver år
næsten.
Det kommer lidt an på hvor gamle de personer er der er med hvilke
forlystelser man prøver.

En ting man skal opleve er deres store parader som der e 2-3 stk af om
dagen, især den der er om aften med lys på er flot.

Hvis i kunne få mulighed for det ville jeg bruge 2 dage på det, men i skal
have en hvile dag imellem de 2dage.

Rigtig god tur.

Hilsen

Fra : Holst

Dato : 16-07-07 17:05

T. wrote:

> Vi har kun været på deres fastfood spisesteder, og det var ikke nogen god
> oplevelser.

Det er vel også ganske normalt og forventeligt at et sådant sted.

Fra : T.

Dato : 16-07-07 17:36

> Det er vel også ganske normalt og forventeligt at et sådant sted.

Nej, det var meget dårligt, det var noget af det værste vi har været ude
for.
Vi har prøvet meget med vores børn rundt omkring i europa, men det slår ikke
det her.
Det er virkelig kedligt fastfood.

Hilsen

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 17-07-07 14:21

> [...]
> Gætter på, at det er temmeligt dyrt. Kan man spare nogen steder?
> Kort sagt alle gode ideer og erfaringer modtages

Husk at bruge fast-pass hvor det er muligt.

Kennet

Fra : hafelaffen

Dato : 21-07-07 09:55

> Kort sagt alle gode ideer og erfaringer modtages

Hey.
Vi var der sidste år, godt nok lidt uden for sessonen, men der var
alligevel mange mennesker.

Vi smurte en madpakke og købte lidt frugt og vand til at tage med i
tasken. Det var en rigtig god beslutning fordi :
Vi skulle ikke stå i kø for at købe noget dyrt fastfood.
Ungernes trang til at putte noget i maven var væk (is, slik og
lignende)
Og så er det et dejligt pust, lige at sidde ned og nyde lidt sundt og
lækkert.

Vi var der i 3 dage, med 3 børn. 5-8-11 år. Det var en kæmpe oplevelse
for alle og vi skal helt sikkert derned igen.

Paraden skal i simpelthen opleve, det er stort. Men et lille fif til
jer..

De store populære forlystelser er nede "bag ved" i parken. Hvis i
stiller jer og ser paraden helt nede i bunden af parken, kan i meget
hurtigt småløbe tilbage til forlystelserne, og dermed være nogen af de
første. Næsten alle vil nemlig se de parader og derfor bliver køen
væsentlig mindre, lige i de minutter.

Hvis i har små børn med, så køb en autograf-bog til dem. Alle figurene
er rigtig søde og vil gerne fotograferes med børnene og skrive i deres
bøger. Er der mange børn omkring dukkerne, så glem det... lige
pludselig løber de væk, og ungerne bliver så skuffet. Men desværre er
dette nok nødvendigt da mange børn nærmest overfalder, hiver og råber
af figurene

Disney studios er lidt forvirrende, og min oplevelse af det er... at
det er for de lidt størrere børn. Men en stor oplevelse var det.

Disney Willage er faktisk kun butikker og spisesteder.

Hvis jeg kommer på mare, skriver jeg lige igen..

/haffe