Boss Hoss V8
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 15:59

hej med jer

nogen der kan fortælle mig hvad sådan en Boss Hoss mc med en V8 koster på
danske plader

så og hørte en idag der var på besøg nabo til mit arbejde det er sq en fed
bike synes jeg men nok oss ret dyr i Danmark.

Mvh Brian

Fra : Max Andersen

Dato : 02-08-07 17:13

Brian Kærgård wrote:
> [...]
>
> så og hørte en idag der var på besøg nabo til mit arbejde det er sq en fed
> bike synes jeg men nok oss ret dyr i Danmark.

uha, mener at kunne huske at den står i ca. 700.000,- men man kan få en
skrabet version brugt for omrking 400.000,- :)

Max

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 18:19

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse

> uha, mener at kunne huske at den står i ca. 700.000,- men man kan få en
> skrabet version brugt for omrking 400.000,- :)
>
> Max

okay ja det er jo ret mange penge øv men den er nu ret fed alligevel.....
hehe

Mvh Brian

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 02-08-07 18:50

"Brian Kærgård" <dsl166095(SNABEL-A)vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> så og hørte en idag der var på besøg nabo til mit arbejde det er sq en fed
> bike synes jeg men nok oss ret dyr i Danmark.

Hej Brian

Du kan jo prøve at kigge på den danske hjemmeside.
http://www.bosshosscycles.dk/general/what.html

mvh Jens
Sydals

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 19:17

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej Brian
>
> Du kan jo prøve at kigge på den danske hjemmeside.

Mange tak for linket

Mvh Brian