Kawa zxr750
Fra : MDN

Dato : 02-08-07 10:36

træk problem!!!
Hej Alle

fik vasket MC forleden, måske lidt forgrundigt, efter vasken kører min MC
hakkende,trækker ikke nok, har prøvet at skifte tændrørene,og blæste
kablerne rene det hjælp ikke. hvad kan det være er der nogen der kender
noget til det?
MVH
MDN

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 02-08-07 12:05

"MDN" <manh-nguyen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hakkende,trækker ikke nok, har prøvet at skifte tændrørene,og blæste
> kablerne rene det hjælp ikke. hvad kan det være er der nogen der kender

Hmm.. hvad med vand i luftfilter-elementet ??

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

www.home1.stofanet.dk/tikasminde/

Fra : Esben

Dato : 02-08-07 20:59

mmh

bare et par gæt,

vand i luft filter... men kræver nogmalt ret meget vand..
vand i tanken... og dermed i benzinen, = af med tank, og tøm bundkar
på karburatorerne.

er det hele tiden, ved lave omdrejninger, ved høje, lav fart, høj
fart,????

hilsen Esben
zxr750

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 03-08-07 08:38

> [...]
> hakkende,trækker ikke nok, har prøvet at skifte tændrørene,og blæste
> kablerne rene det hjælp ikke. hvad kan det være er der nogen der kender

Prøv at kig på tændspolerne, og ledningerne dertil. Kan godt være der er
kommet vand ind dér. De sidder typisk på hver side af stellet, i
indersiden.. lige oppe ved styret.
Jeg har selv haft noget lignende på en FZR600R, der var ikke ordentlig
kontakt mellem tændspoler og ledningerne..

mvh anders