Prøvetur - Nu muligt...
Fra : Annie gyg

Dato : 01-08-07 10:36

Er flere gange hos aut. forhandlere, blevet afvist hvis jeg har spurgt om
prøvetur på især nye, men også brugte maskiner.

Det har jeg så lært at leve med - for sådan er det jo...

Nu har jeg så tilfældigvis surfet på nettet i anden forbindelse og stødt på
denne forhandler side:
http://www.mcmaster.dk/

"SPÆNDENDE NYT HOS MC MASTER !
HONDA CBF 1000 A TRAVEL
(kom og få en tur)"

"Kawazaki ER6N til JUBILÆUMSPRIS 79.995,- sølv - sort eller orange
(kom og få en tur)"

"Vi holder et lille Guzzi arrangement lørdag d. 18 aug. fra 11 - 14 hvor der
er mulighed for at prøvekøre en Bellagio en Griso 1100 eller en Norge
(kom og få en tur)"

"Hvis du køber MC hos MC Master leverer vi den gratis til alle brofaste øer
i hele landet."

.....det lyder da som om servicen er helt i top.
Jeg har virkelig tit tænkt over, hvordan de MC-forhandlere der afviser en
prøvetur, kan sælge noget.

Det samme sker jo aldrig hos en bilforhandler - så vidt jeg ved, og skulle
jeg købe en MC, så vil (gentager VIL) jeg ha´ en prøvetur.

Hilsen
Peter

Fra : HC

Dato : 01-08-07 13:51

Annie gyg wrote:
> Er flere gange hos aut. forhandlere, blevet afvist hvis jeg har spurgt om
> prøvetur på især nye, men også brugte maskiner.

> http://www.mcmaster.dk/

Jeg kender to der lige har handlet hos mc-master, og jeg kunne forstå på
dem at der var rigtig fin mulighed for både at prøvekøre brugte og nye
cykler. Det eneste jeg har at tude over, var at de kagede lidt rundt i
en bestilling af en alarm til mig - det blev dog klaret til sidst :)

> "Hvis du køber MC hos MC Master leverer vi den gratis til alle brofaste øer
> i hele landet."

Det er sgu service :)

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 01-08-07 16:24

"Annie gyg" <Agyg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det samme sker jo aldrig hos en bilforhandler - så vidt jeg ved, og skulle
> jeg købe en MC, så vil (gentager VIL) jeg ha´ en prøvetur.

Hej Smukke Annie
Fedt med MCMaster. Mærkeligt at der ikke er flere som giver prøveture.
Har ikke rigtig haft nogle problemer her i Svendborg, men det er brugte
maskiner jeg har haft kigget på.. og så er regnestykket jo noget helt
andet..

Mvh Anders

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-08-07 22:37

"så vil (gentager VIL) jeg ha´ en prøvetur"

Samme her, men det har nu heller aldrig været et problem...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-08-07 02:44

> [...]
> Det samme sker jo aldrig hos en bilforhandler - så vidt jeg ved, og
> skulle jeg købe en MC, så vil (gentager VIL) jeg ha´ en prøvetur.

Det samme holdte jeg også på da jeg skulle have ny MC. Men det lykkedes så
også efter 1½ måned at få en prøvetur på en FZ6. Jeg ville heller ikke
bestille noget som helst før jeg havde prøvekørt den.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Morten Pedersen

Dato : 02-08-07 12:55

Hej,

Jeg bor selv meget tæt på forhandleren, og kan bekræfte at der ingen
problemer er med at få prøveture på hvad som helst de har til at stå - dog
vil de gerne at man siger til en dag i forvejen og det synes jeg er fair
nok.

De er utroligt venlige og servicemindede derinde - det eneste negative jeg
kan sige er at det jævnligt går galt med logistikken - sådan at ting ikke er
hjemme til den lovede dato og man ikke bliver ringet op mv. Men ellers er
der super betjening.

mvh
Morten

Fra : Schlæger

Dato : 02-08-07 18:20

Morten Pedersen wrote:

> [...]
> vil de gerne at man siger til en dag i forvejen og det synes jeg er fair

Det kan jeg kun tilslutte mig fuldt ud. De ER meget servicemindede, og er
blevet noget af en magnet for MC'ister.

Jeg kan supplere med, at BikeShoppen i Viborg også i øjeblikket har
prøvekørsel på en masse af deres maskiner. Se selv på www.bike-shoppen.dk.

McHilsen Schlæger

Fra : Perminator

Dato : 02-08-07 22:39

> [...]
>
> Det samme sker jo aldrig hos en bilforhandler - så vidt jeg ved, og skulle
> jeg købe en MC, så vil (gentager VIL) jeg ha´ en prøvetur.

Tjah det kan undre med tilbageholdenheden med prøveture hos nogen
forhandlere.
For at sætte det i relief, så var jeg i dag ude hos Bent, Pro Bike i Lystrup
(Aut Hondaforhandler) og få monteret 2 nye BT45 dæk på min CX.
Mens jeg ventede spurgte han, om jeg, samt en anden ventende kunde ikke
havde lyst til en prøvetur på en 600 Hornet der stod med prøveplader på.
Det kalder jeg underholdning i ventetiden, og sådan sælger man motorcykler
og goodwill!!

--

"Perminator"
Per Misser

Fra : Peter

Dato : 03-08-07 07:48

Sådan....

Håber nogle af de andre forhandlere vil gøre det samme.
Når jeg går rundt i butikkerne hos forhandlerne, sker det at de ikke engang
kigger op fra regnskaberne, når jeg træder ind.
Kan gå rundt i lang tid, og lige så stille smutte igen, uden nogen har sagt
goddag, tilbudt kaffe, spurgt om de kan hjælpe, e.lign.

Faktisk får jeg bedre behandling hos min frisør.

Nå, men det er jo op til os selv.
Vi bør gøre reklame for de "gode" steder og belønne dem.

Peter