Hjælp til køb af MC
Fra : Søren Normann Rasmus~

Dato : 29-07-07 16:33

Hej

Så er jeg på igen... opsparringen til en F800ST trækker ud og derfor har jeg
besluttet at jeg vil
gå efter en billigere MC, valget står mellem følgende:

Yamaha FZ-6 jubilærumsmodel 78hk -> opgraderet til 95hk pris ialt ca.
98.000,-
Suzuki GSX 750F pris ca. 90.000,-
Honda CBF 600 NA med tasker pris ca. 100.000,- kan måske fåes billigere da
det er 2006 modeller der sælges.

Jeg skal bruge den til daglig transport 40km hver vej, og til hyggeture samt
i ny og næ en længere ture evt. med passager på.

Hvordan er det med sevice og vedligehold, jeg er et analfabet med 10
tommelfingre, vil tage
den på autoriseret værksted hver gang der skal laves noget.

på forhånd tak for info

Vh
Søren
XV650 Heritage Special 84'

Fra : Søren Normann Rasmus~

Dato : 30-07-07 16:00

Hej igen

Så skal jeg ikke belemre jer alle mere med mine "hvad skal jeg købe" tråde.
Jeg har for 1 time siden skrevet under på køb af et stk. ny Honda CBF 600
NA.
Jeg fik den i sort ude hos Rydberg i Thorsø.

Jeg fik den leveret med et lille Givi styrkåbe, jeg håber det klarer
vindpresset.
Leveret på gaden til 88.000,- alt incl.

Nu glæder jeg mig bare til det bliver onsdag.

over and out
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-07 05:36

"Søren Normann Rasmussen" <maj-123soren@oncable.dk(fjern123)> skrev i en
meddelelse news:46adfcff$0$69291$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> vindpresset.
> Leveret på gaden til 88.000,- alt incl.
>
> Nu glæder jeg mig bare til det bliver onsdag.

Tillykke med købet, en rigtig Honda går du ikke forkert af og
Rydberg er nok også en af de bedste forhandlere.

Hygge PD CBR1100t

Fra : Søren Normann Rasmus~

Dato : 31-07-07 13:53

"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Tillykke med købet, en rigtig Honda går du ikke forkert af og
> Rydberg er nok også en af de bedste forhandlere.

Hej Poul

Tak - jeg fik også et rigtig godt indtryk af Henrik.
Ved du om der er noget jeg skal være opmærksom på ved Honda'en
eller kører den bare der ud af?

/Søren

Fra : Knud Dam

Dato : 31-07-07 22:48

"Søren Normann Rasmussen" <maj-123soren@oncable.dk(fjern123)> skrev i en
meddelelse news:46af309a$0$2703$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hej Poul
>
> Tak - jeg fik også et rigtig godt indtryk af Henrik.
> Ved du om der er noget jeg skal være opmærksom på ved Honda'en
> eller kører den bare der ud af?

Hej Søren.

Du får sgu ikke Poul til at skrive, at der er noget man skal være opmærksom
på ved en Honda ...

Tillykke med den !

; - )

KD