andre spejle til gsx750f
Fra : Tommy

Dato : 28-07-07 07:10

Hej

Er der nogle der ved om der findes nogle lidt mere fikse spejle til en
suzuki gsx 750f fra 95.

Vh

Tommy

Fra : Knud Dam

Dato : 28-07-07 09:37

"Tommy" <xxxtommer_vasa@hotmail.com(fjernxxx)> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der ved om der findes nogle lidt mere fikse spejle til en
> suzuki gsx 750f fra 95.

Hej Tommy.

Jeg kender ikke til andre spejle til din gax 750 f; men jeg har hugget en
99'er op og har endnu enkelte småting liggende. (spejle, en fodhviler, et
sæde, en tændbox mm.)

Er de to årgange samme model og er du interesseret i delene ?

Mvh

KD

Fra : Knud Dam

Dato : 28-07-07 09:43

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke til andre spejle til din gax 750 f; men jeg har hugget en
> 99'er op og har endnu enkelte småting liggende. (spejle, en fodhviler, et
> sæde, en tændbox mm.)

gax = gsx

; - )

KD