flag eller banner??
Fra : Esben

Dato : 24-07-07 13:51

hej

jeg står og skal bruge et flag eller banner til klubben til næste gang
vi skal på træf.
jeg tænkte om nogen måske herfra kendte nogen som laver sådan noget
til en god pris?

Hilsen Esben

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-07-07 19:35

Hvilken størrelse, sådan ca. havde du forestillet dig. Måske jeg kan give
dig et godt tilbud...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 25-07-07 12:43

"Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken størrelse, sådan ca. havde du forestillet dig. Måske jeg kan give
> dig et godt tilbud...

Hvilket materiale og hvilken maskine bruger du til at printe med?

Jeg har adgang til en Canon IPF8000 printer og har vandfast canvas til at
printe på, men som banner er det ikke særlig fedt. Det kan ikke tåle skarpe
knæk/fold, og det er meget stift så det vil heller ikke folde sig ud når det
hænger på en flagstang, medmindre det er orkan :).. Mangler bare det rette
materiale at printe på.. på 42" rulle.. :)

Mvh Anders

Fra : Esben

Dato : 25-07-07 20:00

Hej

jeg havde forestillet mig et flag på ca 1x1 meter og et banner ca ½
meter x 2 meter...
hvid baggrund og sort skrift.

hvis det er noget du kan hjælpe med vil det jo være kanon.
du kan skrive direkte til mig på ebo@bikez.dk

hilsen Esben

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 21:59

"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Esben.

Jeg har lavet 4 Klubflag til min klub Maribo Mc og 3 er stjålet på træf, så
når du får lavet et, så pas på det.....Tag det ind om natten.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc