Problemer med udskrivning!!!
Fra : Josvaman

Dato : 07-07-01 11:37

Når jeg er inde i IE5 og vil udskrive, kommer sidderne ud enkeltvis (Alle
rammer udskrives individuelt). Jeg har været inde i opsætning og ændre
udskrivning til "Som på skærmen" -opsætning, men når jeg udskriver næste
gang er den gået tilbage igen. Jeg kan heller ikke "få lov" til at trykke på
"Anvend-knappen" - den er materet.
Hvad er der galt - hvem kan hjælpe.

Takker mange gange for et svar der kan løse mit "mysterium"..

Hilsen
Jørgen..

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-07-01 23:38

On Sat, 7 Jul 2001 12:37:08 +0200, "Josvaman" <jbo@edb.dk> wrote:

> Når jeg er inde i IE5 og vil udskrive, kommer sidderne ud enkeltvis

Prøv i dk.edb.internet.software.browser. Spørgsmålet har ikke
noget med netværk at gøre.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/