Nogen der er godt til tysk!!!
Fra : Hans

Dato : 17-07-07 08:56

Har en konto hos LOUIS.DE i tyskland, hvor jeg indimellem handler.
Får tilskrevet nogle såkaldte "LouisFunCard-Punkte", hver gang jeg handler.

Nu har jeg så fået et brev med at det opsparede medlemsbeløb kan udbetales,
hvilket åbenbart kun sker engang i mellem.

I teksten står der følgende:

Die Gutschrift des einlösbaren Guthabens erfolgt innerhalb von 10 Tagen nach
Abrechnungsdatum. Nach Erhalt der Gutschriftsanzeige wird das Guthaben beim
nächsten Einkauf in einer Louis-Filiale bei Vorlage Ihrer LouisFunCard
eingelöst. Beim Kauf im Louis OnlineShop wird das Guthaben automatisch mit
dem Rechnungsbetrag verrechnet.

....og hvad betyder så det?

Mv.
Hans

Fra : Flottenheimer

Dato : 17-07-07 09:03

"Hans" <hanseman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> LouisFunCard eingelöst. Beim Kauf im Louis OnlineShop wird das Guthaben
> automatisch mit dem Rechnungsbetrag verrechnet.

At næste gang du handler hos dem , får du modregnet dine opsparet point.
(Rabatten)

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-07-07 09:06

"Hans" <hanseman@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> LouisFunCard eingelöst. Beim Kauf im Louis OnlineShop wird das Guthaben
> automatisch mit dem Rechnungsbetrag verrechnet.

Kort fortalt, så får du beløbet stillet til rådighed 10 dage efter
afregningsdato. Du kan så få modregnet beløbet næste gang du køber noget med
dit kort, eller det bliver automatisk modregnet i din næste online handel.
Ret mig hvis jeg tager fejl

Bjarne K.