sølvlodning
Fra : Tim Andersen

Dato : 16-07-07 18:13

Hej

Hvor kan jeg få sølvloddet en MC tank i aalborg ?

Mvh Tim

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-07 20:14

"Tim Andersen" <newsgroupe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor kan jeg få sølvloddet en MC tank i aalborg ?

PC Auto på Hadsundvej i Aalborg. PC (mester) kører veterancross, Harley og
andre ting, derfor er motorcykler ikke just et særsyn på hans værksted.

Første gang jeg var der, havde jeg ligesom dig bare fået at vide at det var
et sted hvor de kunne sølvlodde. Jeg skulle have fikset et beslag på
udstødningen på min motocross racer.
Jeg gik ind på værkstedet, der ligner alle andre bil-værksteder, fandt en
mekanier og spurgte om de havde tid til at sølvlodde ne udstødning?
"Vi har sgu fuldt booket lige nu... Men du kan da spørge mester, han er inde
på kontoret. En anelse forlegen gik jeg ind på kontoret, hvor mester
snakkede i telefon. Jeg følte mig lidt malplaceret på et autoværksted.
"Jeg ville høre om I har tid til at lave et beslag på min udstødning?"
"Næh, vi har godtnok travlt for tiden. Måske i næste uge engang. Hvornår
skal du bruge den?"
"Jah, jeg ville jo gerne have det lavet i morgen, så jeg kan træne på
crosseren igen i overmorgen."
"Nå? Er det til en crosser? Så kom ind med det, så er det klar i morgen.
Cross er jo det vigtigste i verden."

Var jeg en anelse forbløffet? Troede jeg han tog pis på mig? Men det gjorde
han ikke...

Rittig