Biltema, kompressionstester.
Fra : Frank og Gerdur

Dato : 16-07-07 08:33

Er der nogen der kender kompressionstesteren fra biltema? det er umiddelbart
den eneste jeg har kunne finde. jeg tænker her på den model til 169kr. er
der nogen der har prøvet den? eller er der nogen der kender til andre steder
hvor de sælger en kompressionstester til rimelig pris. jeg bor selv på fyn
så jeg har ikke selv haft mulighed for at komme forbi en Biltema butik .
jeg håber at der nogen der kender lidt til kompressions testere, der kan
hjælpe mig lidt.

Frank

Fra : Esben

Dato : 16-07-07 09:41

hej.
kender ikke den fra biltema men har selv købt denne her og den virker
fint.
http://s00101983.shop.auctionweb.info/product_info.php?products_id=AP2305132

hilsen esben

Fra : Orla Pedersen

Dato : 16-07-07 12:05

Frank og Gerdur wrote:

> Er der nogen der kender kompressionstesteren fra biltema?

Den er fin, men Du skal selv lave en 14 til 12 mm. adapter hvis en sådan
skal bruges.

mvh
Orla

Fra : Frank og Gerdur

Dato : 17-07-07 09:21

Tak for svarene, jeg må se om jeg kan finde en sjælnder jeg kan lokke til at
drøne ind forbi en Biltema butik.

Frank