- endnu en... :o(
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-07-07 22:16

http://ekstrabladet.dk/112/article318866.ece

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - jah..joeh...er undervejs...

Fra : tp

Dato : 15-07-07 23:29

> http://ekstrabladet.dk/112/article318866.ece

puha. det var fandme en træls måde at tage herfra på. fastklemt og i live
i en periode :-/ Nå, men det var da i det mindste ikke en eller anden
overset vigepligt el.l. denne gang. Lyder mere, af den der har været oppe
og vende et par gange, om "trolden" i et sving.

kondulerer til de evt efterladte...

mvh tp - Der har set "trolden" og endt uskadt på en mark og som forhåbenligt
snart får taget sig sammen til et svingkursus...

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 16-07-07 10:43

tp wrote:

> [...]

> mvh tp - Der har set "trolden" og endt uskadt på en mark og som forhåbenligt
> snart får taget sig sammen til et svingkursus...

Mine tanker går til de efterladte - og kan så ikke undgå at tænke på at
jeg i går med et par stykker fra klubben kørte en tur i netop det område
og hyggede mig.

--

Jens B. Rasmussen
RF900