Salg - hvordan?
Fra : HC

Dato : 15-07-07 16:31

Der står en GPZ500S og fylder i min garage, og jeg skulle gerne ha' den
afsat indenfor nærmeste fremtid. Jeg har faktisk aldrig solgt hverken
bil eller mc før, så jeg mangler lidt information om fremgangsmåden. Jeg
tror jeg sælger den privat, for den er vist ikke så attraktiv for en
forhandler. Muligvis via QXL.

Hvad er fremgangsmåden? Skal jeg syne den først? Hvordan foregår
papirarbejdet i forbindelse med nummerplade osv.? Hvilke oplysninger vil
en potientiel køber være interesseret i?

Indtil videre har jeg hæklet den her side sammen:
http://neurox.dk/files/gpz500s/

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 15-07-07 17:33

Pris

pd

Fra : HC

Dato : 15-07-07 18:44

Peter Dalgaard wrote:

> Pris

Hahahaha, det havde jeg nu tænkt mig at vente med til selve
salgsannoncen, men jeg havde tænkt mig at den skulle afsættes for noget
i retning af 25k. Niveauet på f.eks. DBA syntes at ligge på omkring 35k
for en uden helt så mange ridser :)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-07-07 19:03

HC skrev den 15 jul 2007 i news:469a3da8$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvad er fremgangsmåden?

Oplysningerne på din side er sikkert udmærkede, og nu er prisen med
Har den fået prygl, siden den ligner (det den ligner) efter kun 29000?

Smid den på news:dk.marked.privat.motorcykel med henvisning til siden.
På DBA.dk
På Gul&Gratis

osv.

Fra : HC

Dato : 15-07-07 19:16

Arne Lorenzen wrote:

> Oplysningerne på din side er sikkert udmærkede, og nu er prisen med
> Har den fået prygl, siden den ligner (det den ligner) efter kun 29000?

Nix. Den har stået ude i regnvejr, er væltet et par gange og er blevet
nusset for lidt :)

> Smid den på news:dk.marked.privat.motorcykel med henvisning til siden.

... bør jeg få den synet først, eller er det underordnet?

Fra : flopper

Dato : 15-07-07 21:04

HC skrev:15-07-2007

> Nix. Den har stået ude i regnvejr, er væltet et par gange og er blevet nusset
> for lidt :)

> .. bør jeg få den synet først, eller er det underordnet?

kommer an på så meget. Er den svær at syne ? Det højner jo vædien lidt,
og hvis du kan syne den uden ekstra omkostninger er det vel værd at
tage med

mvh
flopper

Fra : HC

Dato : 16-07-07 08:28

flopper wrote:

> kommer an på så meget. Er den svær at syne ? Det højner jo vædien lidt,
> og hvis du kan syne den uden ekstra omkostninger er det vel værd at tage
> med

Det har jeg ingen grund til at tro - udover at dækkene er slidt er der
vist intet at klage over :) Hvis det kun koster 300,- var det måske en
ide at få overstået?

Fra : Morten K

Dato : 16-07-07 08:38

Jeg købte en GPZ500S til kæresten før sæsonstart. Den var i bedre
kosmetisk stand end din og fra 96 og lidt flere km, men umiddelbart
vil jeg sige du har en god pris på den. Det er i øvrigt en super cykel
sådan én, startede selv på en.

Jeg vil bestemt anbefale at få den synet hvis det kan gøres nemt, da
det for køber vil lette hele processen. Jeg har selv købt både bil og
MC'er privat og det er rart at slippe for.

Mvh
Morten K
Yamaha TRX 850