Staferinger
Fra : Harald Lund Kobberø

Dato : 10-07-07 18:22

Hey

Er det muligt at købe et sæt staferinger til min XJ600 fra 90'

HLK..

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 21:08

"Harald Lund Kobberø" <hk@aabentoft.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Er det muligt at købe et sæt staferinger til min XJ600 fra 90'
>
> HLK..

Prøv at kontakte www.skiltemanden.dk
Evt. se under MC stafferinger -> Yamaha -> side 3

/Bent

Fra : Aardvark

Dato : 10-07-07 21:28

"Bent Eriksen" <bbe[AT]tdcadsl[DOT]dk> wrote in news:4693e71b$0$2963
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> www.skiltemanden.dk

Søger også (de originale eller nogen der ligner) stafferinger til min
Suzi...
Skiltemanden har dem desværre ikke.
Andre steder man kan kigge ?

/Brian

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 10-07-07 21:46

Aardvark skrev:
> [...]
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Søger også (de originale eller nogen der ligner) stafferinger til min

har købt til konens GPZ500S her
http://stores.ebay.de/funbit-de-stickershop

160 kr.- incl forsendelse er en OK pris for alle staffering til en mc

Og desuden fik jeg lavet et par special fremstilling oveni for en meget
beskeden mer` pris.

GPZ`en
http://www.dethlefsens.dk/download/kawasaki/kawasaki_gpz500s_2007_05_29_010.jpg

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Aardvark

Dato : 11-07-07 22:23

"Dan \"748\" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> wrote in

> [...]
>
> 160 kr.- incl forsendelse er en OK pris for alle staffering til en mc
>

> Og desuden fik jeg lavet et par special fremstilling oveni for en

Kunne rigtig se noget på den funbit side ?

Har selv en Suzuki GSX 400 X Impulse.

/Brian

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 13-07-07 08:24

Aardvark skrev:

> Kunne rigtig se noget på den funbit side ?
>
> Har selv en Suzuki GSX 400 X Impulse.
>
> /Brian

Den shop er godt nok tom, manden er nok gået på ferie

Jeg tro ikke at du finder noget til din Impulse i tyskland, da modellen
ikke har været solgt der. Modellen er en japan import.

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Aardvark

Dato : 15-07-07 12:16

"Dan \"748\" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> wrote in news:46972856
$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Den shop er godt nok tom, manden er nok gået på ferie
>
> Jeg tro ikke at du finder noget til din Impulse i tyskland, da
modellen
> ikke har været solgt der. Modellen er en japan import.

Ligepræcist. Gudskelov er motoren fra GSX-R 400

/Brian

Fra : Peter Hansen

Dato : 13-07-07 19:36

Prøv

Fyren har et skiltefirma.
Han er MC´ist og så er der en stor artikel i det nye blad "Tænk"
(juli/august nummeret) om manden.

Kig under "MC-mærker" og vælg dit mærke

Hygge herfra.
Peter

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 11-07-07 07:46

Harald Lund Kobberø skrev den 10 jul 2007 i

http://www.google.dk/search?hl=da&q=motorcycle+stickers&meta=

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 15-07-07 20:11

Harald Lund Kobberø skrev:
> Hey
>
> Er det muligt at købe et sæt staferinger til min XJ600 fra 90'
>
> HLK..

Jeg har tidligere handlet ved dem her og det var en fornøjelse, ingen
problemer

http://www.disenografico.cc/MC/Yamahan.htm

--
Dun@nt