Svingteknik.dk
Fra : Thomas marq Hansen

Dato : 09-07-07 23:36

Hej

Er der ikke nogen her der har prøvet deres kurser på jyllandringen ?

Om det er pengene/rejsen værd, osv..

også meget gerne det negative, hvis der er noget

Thomas

Fra : Benjamin

Dato : 10-07-07 11:54

Min bror har taget et "bronzekursus" hos DMC og var meget glad for det
- tror helt sikkert det er både tid og penge værd! Jeg skal også snart
have det taget, røg på snotten i regnvejr for 14 dage siden...

Du kan læse mere her:

http://www.dmc-kursus.dk/

Vh Benjamin

Fra : Hekto

Dato : 10-07-07 13:39

Thomas marq Hansen presented the following
explanation :
> [...]
>
> Om det er pengene/rejsen værd, osv..
>
> også meget gerne det negative, hvis der er noget

Efter min - og flere i omgangskresens - mening,
har det været noget af det bedste vi har prøvet
m.h.t. svingteknik. Drejer det sig bare om at
køre på bane er der andre og sjovere baner.

Det kan anbefales - men, de er desværre lidt
plagede af støjkrav.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Morten K

Dato : 11-07-07 07:03

For to år siden var jeg med SvingTeknik.dk på Ring Djursland da de
kørte der. Det var et ganske godt arrangement for MCister på alle
niveauer. Jeg har prøvet andre arrangører også og SvingTeknik.dk har
bestemt styr på det hele.

mvh
Morten K
Yamaha TRX 850