Søger ledningsdiagram til suzuki gsx-r 110~
Fra : Christian S

Dato : 09-07-07 19:39

Jeg søger et ledningsdiagram til en suzuki Gsx-R 1100 fra 1986.
Er der nogle som har en haynesbog til at ligge, som de vil scanne en side
fra ?

Problemet er at alle 4 tændrør gnister på samme tid. Har fået afvide det
måske er dårlig stel.
Nogle andre ideer ?
Mvh
Christian S

Fra : Christian S

Dato : 10-07-07 21:47

"Christian S" <Realbadass@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> fra ?
>
> Problemet er at alle 4 tændrør gnister på samme tid. Har fået afvide det

Har fået diagram.
Mvh
Christian S

Fra : Armand

Dato : 19-07-07 22:41

"Christian S" <> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra ?
>
> Problemet er at alle 4 tændrør gnister på samme tid. Har fået afvide det

Hvorledes kan du forvisse dig om at de alle gnister samtidigt??
På firecylindrede motorcykler gnister de generelt parvist (á de to kabler
der kommer ud af hver tændspole) og to forskellige farver ledninger til de
to tændspoler skulle borgre for at de tænder á to kredsløb.
Du har ikke forbyttet dem på kryds og tværs (spolerne dækker hver især de
yderste hhv. midterste cylindre)??

--
Armand.