Køreskole
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 11:11

Hej.
Min kone vil gerne have nogle prøvetimer til mc, for at se om det er noget
for hende, så er der nogen der kan anbefale en god kørelærer på Køge egnen.

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : n.stoustrup@gmail.co~

Dato : 07-07-07 12:21

On 7 Jul., 12:10, "Bo Stange" <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> for hende, så er der nogen der kan anbefale en god kørelærer på Køge egnen.

Hej Bo,

Jeg er ikke sikker på man bare kan få "prøvetimer". I hvert fald ikke
hvis det skal være på offentlig vej og man skal følge reglementet.
Mener at kunne huske fra min tid som elev at man skulle gennemføre x
antal teori timer før man blev lukket ud på offentlig vej.

Men man kan jo forsøge at snakke for sin sag og se hvad kørelæreren
siger.

Fra : Jan

Dato : 07-07-07 13:46

"Bo Stange" <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min kone vil gerne have nogle prøvetimer til mc, for at se om det er noget
> for hende, så er der nogen der kan anbefale en god kørelærer på Køge

Hej Bo..
Hvis hun er vant til at sidde bagpå, og gerne vil prøve selv at køre selv,
er det da selvf. noget for hende, ingen tvivl.
Hun skal ski da bare igang med det kort... det store spørgsmål for dig er da
om du så ikke bliver henvist til "den bagerste"..
Har prøvet... DET ER IKKE SJOVT.. held og lykke
Mvh Jan

Fra : Brian Kærgård

Dato : 07-07-07 20:12

ka da godt gi hende et par timer hvis hun ser godt ud og ikk er over 35....

Fra : orum@it.dk

Dato : 07-07-07 20:17

> [...]
> for hende, så er der nogen der kan anbefale en god kørelærer på Køge egnen.

Hej Bo.
Prøv Johnny Jensen - Sydkystens Køreskole. Han har teorilokale sammen
med de andre Kø(ge)relærer i "Kørelærernes Hus" på Nørregade 45, lige
overfor "Norske Løve". Tlf. 70224487. Min søn tog sit kort dér og var
MEGET tilfreds.
Jeg er i samme sit. som du. Min kone vil også have kortet nu og har
tilmeldt sig denne køreskole, iøvrigt sammen med min datter og
svigersøn - så vi bliver snart hele familien på to hjul. Hun skal
som minimum betale for køreteknisk anlæg samt 4 lektioner og får på
denne måde hurtigt fundet ud af om hun har samme lyst til at sidde
foran, som hun har til at sidde bagpå.

Med venlig hilsen
Dan Ørum / Køge

Fra : Sune

Dato : 11-07-07 12:28

<orum@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min kone vil gerne have nogle prøvetimer til mc, for at se om det er noget
> for hende, så er der nogen der kan anbefale en god kørelærer på Køge

"Rødme " - hils knægten

Ikke køreteknisk anlæg, men manøvrebanen.

MC-hilsen Sune