Spøgelses-motorcyklist i Trekantområdet
Fra : MKS - 74

Dato : 06-07-07 07:08

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/07/06/074608.htm?nyheder

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/

Fra : Rene Joergensen

Dato : 06-07-07 07:41

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/07/06/074608.htm?nyheder

Ghostrider goes to Jutland?

--
-René

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-07-07 10:26

On 6 Jul., 08:40, Rene Joergensen <nos...@fzr.dk> wrote:
> MKS - 74 <mks74t...@gmail.com> wrote:

> Ghostrider goes to Jutland?
Uanset hvem det var, så håber jeg der er kommet en video ud af det,
man får lov at se en dag, så man kan blive underholdt.
Det kunne være sjovt at se ansigtsudtrykkene på de modkørende
bilister, men så heldige bliver vi næppe...

Selvfølgelig kan den slags optagelser, manddoms prøver, eller hvad det
nu var, gå galt. Men her gik det jo godt. Om det så skyldtes held,
eller at det var en dygtig fører (f.eks. Ghostrider), skal jeg ikke
kunne sige.

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Dr. Enduro

Dato : 06-07-07 10:28

Thomas Makro skrev:

> [...]
> nu var, gå galt. Men her gik det jo godt. Om det så skyldtes held,
> eller at det var en dygtig fører (f.eks. Ghostrider), skal jeg ikke

Det lyder som om du synes det er en fed ting at gøre???
Hvis han har gjort det med vilje, så håber jeg de fanger det fuckhovede
og hænger ham op ved nosserne!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 06-07-07 12:19

"Thomas Makro" <thomasmakro@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>nu var, gå galt. Men her gik det jo godt. Om det så skyldtes held,
>eller at det var en dygtig fører (f.eks. Ghostrider), skal jeg ikke

Der er da godt nok (heldigvis), længe mellem man læser så _DUM_
en kommentar her i gruppen.
Hvis ikke, det var fordi vi skulle holde en pæn tone her,
så ville jeg sige noget med "lam i roen"
eller lignende, jeg har dog aldrig hørt noget så.......

Jens
Sydals
..

Fra : ihjelkeld

Dato : 07-07-07 23:26

Man kunne jo undres at det er utroligt at denne person i det hele taget har
intelligens til
at komme ind at svare på denne gruppe!!!!!!

Bettina Z1000

Fra : Marni

Dato : 10-07-07 09:02

"Thomas Makro" <thomasmakro@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]

nu var, gå galt. Men her gik det jo godt. Om det så skyldtes held,
eller at det var en dygtig fører (f.eks. Ghostrider), skal jeg ikke

Hehe.. Du kan li´ at holde nyhedsgruppelæsere vågne...

Martin.

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-07-07 12:26

> [...]

>Det kunne være sjovt at se ansigtsudtrykkene på de modkørende
>bilister, men så heldige bliver vi næppe...

Hvis han havde ramt nogen, var der gode muligheder for at der kunne dukke
billeder op på Beredskabsinfo af køretøjerne. Ligene offentliggøres der ikke
billeder af, efter en uheldig billedserie for et par år siden...

> [...]
>nu var, gå galt. Men her gik det jo godt. Om det så skyldtes held,
>eller at det var en dygtig fører (f.eks. Ghostrider), skal jeg ikke

Der er nogen der tror på at "held" eller "dygtighed" kan styre den slags
situationer. Og det er da en holdning at have.
Det er muligt det "gik godt" i den forstand at ingen blev dræbt, men det
betyder ikke det nødvendigvis var omkostningsfrit. Det kan være svært at
forklare et 10-års barn at "vi er sikkert ikke i livsfare næste gang vi
kører om natten".

Jeg har kun en holdning til episoden: Jeg er ked af at han slap fra den.

Hvor meget "manddomsprøve" er der i at sætte mange uskyldiges liv og
førlighed på spil for underholdningens skyld? Det er da temmelig
kujon-agtigt? Men okay, hvis du er den type...

Rittig

Fra : Helle

Dato : 11-07-07 11:06

> Ghostrider goes to Jutland?
>Uanset hvem det var, så håber jeg der er kommet en video ud af det,

Hej
Thomas

Ja, hvor kunne det være fedt at se forbløffelsen i folks øjne.
Kan lige forstille mig dit udtryk, lige inden du rammer ham.
Hva´ mon der vil fare gennem dit hoved af tanker?
- ja, det ved kun du.
Et splitsekund og i begge er i en anden verden - total forbløffet -
"hva´sker der her" vil du nok tænke.
"Gad vide om familien vil savne mig..."

Sådanne videoer er ret fede..., rigtig sejt, - og han er endda en rigtig god
MC-kører, syntes du.
Cool, godt gået og godt tænkt.
Fedt at du kan li´ sådan noget.
- Henne på "fritteren" taler ungerne også om sådanne seje fyre, og rigtig
sej er man hvis også man har en stor kniv og måske maske for hovedet.
Bare Ghostrider ville køre med "Dark Vader" maske - det kunne bare være
sejt.
Tænk sig at holde for rødt lys, og så se forbløffelsen i folk ansigter, når
de holder ved siden af "Ghostrider" med "Dark Vader" maske på - sejt sejt.

Ha´ det godt Thomas, og gid du må vælte ud over Lille Bælts broen.
Hvor må sejlerne blive forbløffet, når du plaske ned i vandet ved siden af
deres båd.
Hov - der kom da vist en motorcykelist - sejt gjort.

Helle

Fra : jbw

Dato : 06-07-07 10:37

Håber han nøjes med at slå sig selv ihjel, men det gør til gengæld
heller ikke noget.

Fra : Thomas Makro

Dato : 10-07-07 11:24

On Jul 8, 12:26 am, "ihjelkeld" <k...@mc---familien.dk> wrote:
> Man kunne jo undres at det er utroligt at denne person i det hele taget har
> intelligens til
> at komme ind at svare på denne gruppe!!!!!!
Det er jo et frit land, så du du undrer dig bare.
Jeg undres over at det kan være svært at overholde reglerne for
quoting, men det er åbenbart for kompliceret til din intelligens...

Fra : Max Andersen

Dato : 10-07-07 11:58

Thomas Makro wrote:
> Det er jo et frit land, så du du undrer dig bare.
> Jeg undres over at det kan være svært at overholde reglerne for
> quoting, men det er åbenbart for kompliceret til din intelligens...

Snappy comeback! Totalt ung og fresh.

Hvorfor svine andre folk til omkring 'regler' for quoting, når du selv
bryder grammatikkens regler, ved at stamme når du skriver 'du'.... ?

Max

Fra : Thomas Makro

Dato : 10-07-07 11:29

On Jul 6, 1:18 pm, "Jens Meldgaard" <dsl333...@vip.cybercity.dk>
wrote:
> Der er da godt nok (heldigvis), længe mellem man læser så _DUM_
> en kommentar her i gruppen.
Hvori består det dumme? Du mener vel næppe, at du er en dygtigere MC
kører end Ghostrider? Eller synes du jeg er dum, fordi jeg ikke vil
afholde mig fra at se en video med kørslen, hvis en sådan skulle dukke
op?

Fra : Max Andersen

Dato : 10-07-07 11:51

Thomas Makro wrote:
> Hvori består det dumme?

Alt hvad du har skrevet er dumt. Længere er den ikke. Bevis dog gerne
det modsatte.

Du mener vel næppe, at du er en dygtigere MC
> kører end Ghostrider?

Næhh, jeg er hellere ikke bedre morder end Charles Manson, men derfor
sidder jeg ikke og savler over idioten....

Eller synes du jeg er dum, fordi jeg ikke vil
> afholde mig fra at se en video med kørslen, hvis en sådan skulle dukke
> op?

Nej, du er netop grunden til at de videooptagelser bliver lavet. Ligesom
videooptagelser med pædofile. Dem er der også nogen der vil se, og
derfor bliver de lavet. Det gør hverken dig eller pædofile, mere kloge
end os andre. Men folk der tilbeder lovbrud, fremfor folk der ikke gør,
tror jeg nok statistisk er mindre begavede i gennemsnit.

> --
> Thomas Makro
> ** Farten holder trafikanterne vågne **

Det er jo et frit internet, men loven er klar m.h.t. dine fartglæder.
Hvis du må overskride dem, så mener du vel også at det er ok, hvis de
betjente der fanger dig give dig lammetæv?

Eller kun visse lovgivninger der må brydes, og det er dem du vælger?

Max

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-07-07 12:16

Kammertonen, tak.

Rittig

Fra : m0rt3n

Dato : 11-07-07 14:26

> "Thomas Makro" <thomasmakro@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvori består det dumme?

Hold nu op, Thomas. Indrøm at det var dumt skrevet: Selvfølgelig var det
ikke GR. Han HAR jo lavet det nummer i "Ghost Rider Goes Undercover 4". Så
laver han det jo nok ikke igen... Det er nok snarere en, der er blevet
inspireret, som du selv skriver. Her er videoen med mesteren selv:
http://youtube.com/watch?v=XCcIy4yWV4Q
-m0rt3n zrx1100

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 11-07-07 19:35

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> laver han det jo nok ikke igen... Det er nok snarere en, der er blevet
> inspireret, som du selv skriver. Her er videoen med mesteren selv:

Ih ja hvor sejt. Der er jo ikke andre på motorvejen.
Det er helt alm. stuntmands arbejde: ikke andre på vejen
ene lastbil højre hjul sæt på kant markeringen, anden lastbil
venstre hjul sæt på vognbane markeringen. Det giver god plads
til en MC på midterlinien.
Det er afprøvet nogle gange ved lav hastighed først.
Alle tre aktører er jo klar over hvad der skal ske, i modsætning til
de alm. trafikanter der er tale om i denne tråd.

mvh Jens
Sydals

Fra : m0rt3n

Dato : 11-07-07 20:28

> Ih ja hvor sejt. Der er jo ikke andre på motorvejen.
nej for Ghostrider har lagt det om natten. Det er sværere og mere sejt.

> Det er helt alm. stuntmands arbejde: ikke andre på vejen
> ene lastbil højre hjul sæt på kant markeringen, anden lastbil
> venstre hjul sæt på vognbane markeringen. Det giver god plads
> til en MC på midterlinien.
GR kommer med 284 km/h og lastbiler med 110 km/h. Det er så lidt plads, at
det er næsten umuligt.

> Det er afprøvet nogle gange ved lav hastighed først.
> Alle tre aktører er jo klar over hvad der skal ske, i modsætning til
> de alm. trafikanter der er tale om i denne tråd.
Ghostrider og kameramændene ved hvad der skal ske. Lastbilchaufførerne sad
sikkert og sov som de plejer, men ellers fik de sig sikkert en ordentlig
overraskelse, ligesom trafikanterne på den jyske motorvej.

-m0rt3n zrx1100

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 11-07-07 23:20

> [...]

> sikkert og sov som de plejer, men ellers fik de sig sikkert en ordentlig
> overraskelse, ligesom trafikanterne på den jyske motorvej.

"venstre" / "højre" vil være set i kørselsretningen.

10 sek., inde i videoen er der klip optaget fra den "venstre" lastbil.
21 sek., nej hvor heldigt to lastbiler lige ved siden af hinanden
ens hastighed.
24 sek., igen som v/10sek samt filmet bagud af en af lastbilerne.
27 sek., det er da heldigt der er en kameramand lige der i vejsiden.
55 sek., igen de to lastbiler, stadig lige ved siden af hinanden og ens
hastighed.
59 sek., filmet fra den anden "højre" lastbil.
1:04 min, bemærk samme sted som ved 27 sek., men nu, 37 sek. senere:
lastbilerne samme sted men GR, kørende i modsat retning.
1:06 min, det er ikke tilfældigt, at lastbilerne lige har passeret under
kameramanden på broen, da de møder GR.
1:09 min, igen fra den "højre" lastbil men denne gang bagud.
1:41 min, igen bagud denne gang fra den "venstre" lastbil.

Hvis du tror de to lastbilchauffører sad op sov,
eller fik sig en ordentlig overraskelse er du mere naiv end godt er.

Den aften det her blev lavet, var der mange på arbejde.
GR, to lastbilchauffører, kameramanden i vejsiden,
kameramanden på broen, muligvis kamerafolk på lastbilerne
og indtil flere til at koordinere de forskellige "takes".
Der er lavet min. to "takes" da både "med og "mod" er
filmet det samme sted.

mvh Jens
Sydals

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-07-07 23:26

> [...]

> sikkert og sov som de plejer, men ellers fik de sig sikkert en ordentlig
> overraskelse, ligesom trafikanterne på den jyske motorvej.

Jeez, findes der virkelig folk der er så naive?!?

Rittig

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 06:23

On Thu, 12 Jul 2007 00:25:31 +0200, Claus Rittig wrote:

> "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeez, findes der virkelig folk der er så naive?!?

Sikkert, men ikke Morten, derimod afprøver han hele tiden, om vi er "naive"
nok til at reagere på _hans_ skriblerier.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-07-07 06:57

Orla Pedersen wrote:

> Sikkert, men ikke Morten, derimod afprøver han hele tiden, om vi er "naive"
> nok til at reagere på _hans_ skriblerier.

Der har nu været en pæn pause i underholdningen - måske pga.
eksamensperioden. Nu er det sommerferie og regnvejr, så M0rten sidder og
keder sig i stedet for at forberede næste års undervisningsplan over
en god cigar

--
vh
Torben

Fra : m0rt3n

Dato : 12-07-07 08:22

> [...]
> eksamensperioden. Nu er det sommerferie og regnvejr, så M0rten sidder og
> keder sig i stedet for at forberede næste års undervisningsplan over en

hehe, jeg blev nu lidt ærgerlig, da jeg så Thomas' indlæg - det kunne JEG jo
have skrevet, men så kunne jeg da bidrage med et lille link til Ghostrider.
Men det er nu ikke afgangsprøver, der har taget min tid. Jeg har fået en
lille dreng, og da han jo ikke må køre MC 1. august, har jeg købt en bil til
ham. Begge dele stjæler lige meget tid. Her er bilen:
http://youtube.com/watch?v=lI9Eif_bnS0
-m0rt3n zrx1100

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-07-07 08:39

m0rt3n wrote:
> [...]
> lille dreng, og da han jo ikke må køre MC 1. august, har jeg købt en bil til
> ham. Begge dele stjæler lige meget tid. Her er bilen:

Tillykke med ham!

Bittert at lærerlønnen ikke engang rækker til en Jawa m. sidevogn, og
man må ty til en ældgammel madkasse

--
vh
Torben

Fra : Thomas Makro

Dato : 10-07-07 13:58

On Jul 10, 1:26 pm, "Claus Rittig" <ClausRit...@Hotmail.Com> wrote:
> Der er nogen der tror på at "held" eller "dygtighed" kan styre den slags
> situationer. Og det er da en holdning at have.
Det har noget at gøre med sandsynligheden for, at noget går galt. Der
er vel ingen tvivl om, at hvis føreren er vant til at køre meget MC,
og på bane (som f.eks. Ghostrider) så kan vedkommende, i højrere grad
end gennemsnittet af motorcyklister, bedre håndtere en ekstrem
situation.

> Hvor meget "manddomsprøve" er der i at sætte mange uskyldiges liv og
> førlighed på spil for underholdningens skyld? Det er da temmelig
> kujon-agtigt? Men okay, hvis du er den type...
Nej sådan er jeg ikke. Jeg er faktisk enig med dig. Jeg har den
holdning, at man skal prøve forskellige ting, da man kun lever en
gang. Man skal mærke at man lever, og en gang imellem få nogle
adrenalin kicks. Jeg er enig med dig i, at den aktuelle situation ikke
bare er et adrenalin kick, men også dumhed, da man udsætter andre for
fare.
Humlen er den, at jeg - som så mange andre - er så hamrende dobbelt
moralsk, at jeg gerne ser en video af episoden, for underholdningens
skyld. Derimod ville jeg bestemt ikke synes, at jeg skulle være en af
de bilister, der bliver forskrækket af motorcyklisten. Og selvfølgelig
slet ikke, at jeg skulle være den han en dag kollliderer med.

Nu hvor episoden er overstået, og fordi intet gik galt, synes jeg godt
at man kan hidse sig lidt ned (det er ikke dig jeg tænker på, Rittig),
og nøjes med at tænke, at det var da en spændende chance han tog der.
Hvis det var gået galt, ville jeg, som jeg andre, synes at manden var
en stor idiot.

Fra : Dr. Enduro

Dato : 10-07-07 14:42

Thomas Makro skrev:

> Nu hvor episoden er overstået, og fordi intet gik galt, synes jeg godt
> at man kan hidse sig lidt ned (det er ikke dig jeg tænker på, Rittig),
> og nøjes med at tænke, at det var da en spændende chance han tog der.

Det virker ikke specielt udspekuleret, det du siger der (mildt sagt).
Men som Max skriver, sidder der måske spassere rundt omkring og tager
den slags chancer (på andres vegne!), fordi sådan nogle som dig ser op
til dem. Kan du ikke selv se det?

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-07-07 18:16

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som Max skriver, sidder der måske spassere rundt omkring og tager den
> slags chancer (på andres vegne!), fordi sådan nogle som dig ser op til

Jeg ville have valgt nogle andre ord, men essensen ville have været den
samme som Hr. Doktoren her fremsætter.

Jeg har kun foragt til overs for sådan et svin. Og hvorfor have andet? Han
spiller russisk roulette. Kun tilfældet afgør om han dør, eller slår nogen
ihjel. En vågne bilist der forsøger en hurtig undvigemanøve, og han kan
sidde i rullestol og savle resten af livet væk på plejehjemmet, mens en
ældre fremmedarbejder overvejer om hun gider tørre hans røv.

Og hvad var det han kunne? Ikke noget, han kunne det samme som enhver anden
bodega-hjerneblødning - han kunne køre på en motorcykel, i den forkerte
retning.

Tjek en af Christian Pfeiffer's video'er, se DER er noget at se op til...

Rittig

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 10-07-07 23:03

> [...]
>og på bane (som f.eks. Ghostrider) så kan vedkommende, i højrere grad
>end gennemsnittet af motorcyklister, bedre håndtere en ekstrem

Du skriver det jo selv: på bane, ja der køre alle
(af sikkerhedsmæssige grunde den _samme_ vej).
Det kan godt være _han_ bedre kan håndtere en ekstrem
situation, men han ved ikke en hujende f** om,
hvordan de andre trafikanter, hvis liv han leger med, reagere.
Det har ikke noget med "håndtere" at gøre, det er rent held.

> [...]
>de bilister, der bliver forskrækket af motorcyklisten. Og selvfølgelig
>slet ikke, at jeg skulle være den han en dag kollliderer med.

Nåååå, han må godt lege med andres liv, bare ikke _dit_.
Ja, du er i sandheden dobbeltmoralsk.

>Nu hvor episoden er overstået, og fordi intet gik galt, synes jeg godt
>at man kan hidse sig lidt ned (det er ikke dig jeg tænker på, Rittig),
>og nøjes med at tænke, at det var da en spændende chance han tog der.

Så er det _lige her_ man kan komme i tvivl, om du i det hele taget
kan tillade dig, at bruge det sidste ord i dit svar til Bettina Z1000 /
ihjelkeld.

>Hvis det var gået galt, ville jeg, som jeg andre, synes at manden var
>en stor idiot.

Nej, det er han uanset!!!

Jens
Sydals

Fra : Stephan G

Dato : 10-07-07 14:38

Max skriver:

> [...]
> end os andre. Men folk der tilbeder lovbrud, fremfor folk der ikke gør,
> tror jeg nok statistisk er mindre begavede i gennemsnit.

Ej altså, det er da et underligt udsagn. Hvorfor skulle normkonforme
mennesker være mere intelligente end udfordrere af det bestående? Tror
snarere, det er omvendt gennem historien... Det er udfordrerne, der
bringer innovationen og fremdriften.

Det betyder jo selvfølgelig ikke at jeg synes, det er ok at lave
åndssvage ting som det, Makro ikke kan se noget galt i osv. Synes
bare, at der lige skulle nuanceres.

Mvh Stephan
(der bl.a. er belastet af at være statskundskabsstuderende)

Fra : Max Andersen

Dato : 10-07-07 15:36

Stephan G wrote:
> [...]
> mennesker være mere intelligente end udfordrere af det bestående? Tror
> snarere, det er omvendt gennem historien... Det er udfordrerne, der

Så skal vi lige på læsekursus :)

snip "Men folk der tilbeder lovbrud, fremfor folk der ikke gør,

Læs det hele i kontekst; Jeg taler ikke om folk der prøver nyt, men folk
der tilbeder lovbryderi.
Nu findes der innovative mennesker der ikke dyrker lovbryderi. At du
tolker mit indlæg som at lovbrydere er de eneste innovative mennesker
betyder enten at du har læst mit indlæg forkert, eller tror at al
innovation sker grundet kriminalitet?

Jeg tror en del forskere, vil blive en anelse fornærmet, hvis den
sekundære antagelse er den korrekt opfattede.

> Det betyder jo selvfølgelig ikke at jeg synes, det er ok at lave
> åndssvage ting som det, Makro ikke kan se noget galt i osv. Synes
> bare, at der lige skulle nuanceres.

Jaeh... Hvis tingene er åndssvage, så er deltagelsen fra mængden af
intelligente mennesker vel også en del mindre end omvendt?

> Mvh Stephan
> (der bl.a. er belastet af at være statskundskabsstuderende)

.... Forhåbentlig ikke inspireret af Brixtofte

Max (FUT mudder)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-07-07 23:48

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> writes:

> Tjek en af Christian Pfeiffer's video'er, se DER er noget at se op til...

Hørt!

Masser af videoer her:
<http://video.google.com/videosearch?q=christian+pfeiffer>
--