Kawasaki har genopfundet hjulet.
Fra : MKS - 74

Dato : 05-07-07 21:37

http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg

.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-07 23:16

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> writes:

> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg

Hmm, jeg synes at det er ved at være lidt overdrevet med den der
moderne kantede stil
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : duff

Dato : 06-07-07 00:34

Jes Vestervang skrev:

> Hmm, jeg synes at det er ved at være lidt overdrevet med den der
> moderne kantede stil

Det er en ommer

Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-07-07 13:28

"duff" <nope@dr.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en ommer

Kawa-folkene har blot udviklet den optimale fælg med hensyn til nedbremsning
af mc. Jo større flade der har kontakt med vejen, jo bedre bremseevne

Mange hilsner
Allan Bojesen

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-07-07 06:37

MKS - 74 wrote:
> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg
>
> .

Kunne man ikke forbedre det? En kant (eller et hjørne?) mere giver
ganske vist flere bump - men de bliver noget mindre hver især? Måske
endda 2 kanter mere !

--
vh
Torben

Fra : Max Andersen

Dato : 06-07-07 07:31

Torben Scheel wrote:

> Kunne man ikke forbedre det? En kant (eller et hjørne?) mere giver
> ganske vist flere bump - men de bliver noget mindre hver især? Måske
> endda 2 kanter mere !

Det handler kun om at have den rette hastighed, så man ikke mærker
bumpene ;)

Jeg skulle mene at 6-700km/t skulle klar det godt.

Max

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-07-07 07:27

MKS - 74 skrev:
> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg
>
> .

Jeg mener un at vide, at det drejer sig om en prototype af en "øvelses"
MC, som kørerlærerene skal anvende i undervisningen.

Eleverne skal i fremtiden have 20 timers "rutinerings-sidning" inden de
kommer på køretekniskanlæg.

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Ths

Dato : 08-07-07 19:43

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg

Det er en motorcykel, som Kawasaki har udviklet til at køre på trapper med!

/Ths

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-07-07 21:29

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> writes:

> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg

"404 Page not found."

Fra : Max Andersen

Dato : 08-07-07 21:33

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> "404 Page not found."

404 URL Not Found

Max

Fra : MKS - 74

Dato : 08-07-07 21:36

On Sun, 08 Jul 2007 22:29:22 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

>"404 Page not found."

Da billedet nu er DL mere end 2500-gange (liiiidt flere end vi er her
, er der vist nogle, der har videredistribueret det oprindelige
link lidt for bredt til min server i det lange løb, men man kan finde
billedet her -

http://www.sicilyonbike.it/forum/index.php?showtopic=18109

Fra : BoA

Dato : 09-07-07 10:34

Nej nej, det er en misforståelse, at det
skulle være Kawasaki som står bag . Det
er en videreudvikling af Ninjaen, som er
lavet af Microsoft !

BoA