DC-AFAM kæde
Fra : Casper Jensen

Dato : 05-07-07 13:27

Er der nogen der ved hvor følgende kæde kan skaffes, kan helst i DK:
DC520MDX6-G helst i længder på over 120 led.
Grunden til at jeg gerne vil have fat i netop den type kæde er at den skal
bruger på en supermotard.(KTM560SMR)
Denne kæde er rigtig smal = 16,8 mm, hvilket er en fordel når der ik er ret
meget plads mellem bagdæk og kæde.

Mvh
Casper
Z750 04
KTM 560SMR 06

Fra : Anders Majland

Dato : 05-07-07 21:20

> Er der nogen der ved hvor følgende kæde kan skaffes, kan helst i DK:
> DC520MDX6-G helst i længder på over 120 led.

DiscTechnik der skriver med herinden indimellem har vist DC kæder i hans
sortiment - prøv at hør ham ad.

Mvh
Anders Majland