Roadbooks og GPS-ruter
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-07-07 20:02

Der ligger GPS-ruter til Garmin(nu vist med lidt fikumdik også til tomtom)på:
www.motorradundreisen.de

Man skal registrere sig, men det er gratis.

Deciderede abbonenter til magasinet har et større udvalg, jeg sender gerne en
konkret rute hvis den mangles, men kig lige selv først.

F.eks i Alperne:

Deutschland ( Allgemeines )
Bayern

Österreich ( Allgemeines )
Vorarlberg
Tirol
Salzburger Land
Oberösterreich
Steiermark
Niederösterreich
Osttirol
Kärnten

Slowenien

Schweiz
Nord- & Zentralschweiz
Graubünden & Ostschweiz
Wallis
Tessin

Italien
Südtirol
Trentino
Veneto
Friaul
Lombardei
Piemont
Ligurien

Frankreich
Savoie
Hautes Alpes
Provence

Fra : VagnBroby

Dato : 10-07-07 16:58

Arne Lorenzen skrev:
> Der ligger GPS-ruter til Garmin(nu vist med lidt fikumdik også til tomtom)på:
> www.motorradundreisen.de
>
> Man skal registrere sig, men det er gratis.
>
> Deciderede abbonenter til magasinet har et større udvalg, jeg sender gerne en
> konkret rute hvis den mangles, men kig lige selv først.

> [...]
Hej Arne.
Det går fint med at downloade, men hvordan får jeg så filen over på min
Garmin Nüvi 660, eller kan der slet ikke uploades færdige ruter på den.
mvh
Vagn Broby

Fra : duff

Dato : 10-07-07 20:54

VagnBroby skrev:

> [...]
> Det går fint med at downloade, men hvordan får jeg så filen over på min
> Garmin Nüvi 660, eller kan der slet ikke uploades færdige ruter på den.

kan der ikke

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 11-07-07 07:42

VagnBroby skrev den 10 jul 2007 i

> Hej Arne.
> Det går fint med at downloade, men hvordan får jeg så filen over på min
> Garmin Nüvi 660, eller kan der slet ikke uploades færdige ruter på den.

Kender ikke 660éren, men burde det ikke kunne lade sig gøre - anyone?

Dansk manual her:
http://www8.garmin.com/manuals/nuvi660_DABetjeningsvejledning.pdf

Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html