Held forhandler sjælland
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-07 19:54

Hey NG

Jeg er faldet for at par fede motorcykel støvler fra Held. Men kan desværre
ikke se nogen forhandler på sjælland på deres hjemmeside. Er der måske nogen
af jer herinde der kender en forhandler der fører Held ?? På Helds
hjemmeside henviser de kun til 3 forhandlere og de ligger alle i jylland. Nu
bor jeg jo på sjælland og vil ikke købe et par støvler over nettet uden at
have prøvet dem først så håber i måske kan hjælpe mig herinde.

//Rasmus

Fra : Max Andersen

Dato : 02-07-07 19:56

Rasmus T. Houdam wrote:
> [...]
> alle i jylland. Nu bor jeg jo på sjælland og vil ikke købe et par
> støvler over nettet uden at have prøvet dem først så håber i måske kan

De har en del HELD hos Darling-Sørensen i Hillerød. Jeg købte et par
handsker der (som dog er gået op i syningen allerede 2 uger efter køb :(

Jeg kiggede også på en Held Outlast dragt dernede, så de har mere end
kun handsker.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-07 20:03

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg kiggede også på en Held Outlast dragt dernede, så de har mere end kun

Hej Max

Det er jo perfekt, jeg bor nemlig i hillerød, men efter darling holdt op med
at forhandle mc'ere og mc udstyr og kun forhandler cykler og knallerter har
jeg ikke besøgt dem. Men det er da et forsøg værd. Tak!

//Rasmus

Fra : Max Andersen

Dato : 02-07-07 21:59

Rasmus T. Houdam wrote:

> Det er jo perfekt, jeg bor nemlig i hillerød, men efter darling holdt op
> med at forhandle mc'ere og mc udstyr og kun forhandler cykler og
> knallerter har jeg ikke besøgt dem. Men det er da et forsøg værd. Tak!

Om ikke andet, så er vi nogle stykker der kører næsten hver søndag kl.
11 fra Torvet, hvis du vil med en dag.

Vi holder også 'virtuelt' til på nettet :

http://mcture.dk - (og meld dig ind på siden til debat og hyggesnak)

Så kom forbi, hvis en tur er attraktiv. Det er altid hyggeligt, når det
ikke pisser ned

Max

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 09:35

> [...]
>
> http://mcture.dk - (og meld dig ind på siden til debat og hyggesnak)
>
> Så kom forbi, hvis en tur er attraktiv. Det er altid hyggeligt, når det

Hej Max

Lækkert at høre. Jeg anede ikke at vi havde en lille "klub" i hillerød, men
nu er jeg da i hvert fald meldt ind og så må vi se hvornår der kommer en tur
igen jeg kan tage med på...

//Rasmus

Fra : Sune

Dato : 02-07-07 20:01

"Rasmus T. Houdam" <VirtuniXmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jylland. Nu bor jeg jo på sjælland og vil ikke købe et par støvler over
> nettet uden at have prøvet dem først så håber i måske kan hjælpe mig

Brdr. Stevns i Hårlev forhandler Held.

MC-hilsen Sune

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-07-07 21:20

"Rasmus T. Houdam" <VirtuniXmail.dk> writes:

> [...]
> alle i jylland. Nu bor jeg jo på sjælland og vil ikke købe et par
> støvler over nettet uden at have prøvet dem først så håber i måske kan

Lydmuren i Stenløse har Held handsker - måske kan de også skaffe
støvlerne til dig.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)