2008 modeller - et par stykker fra Suzuki
Fra : MKS - 74

Dato : 01-07-07 10:50

Så begynder de nye 2008-modeller så småt at blive frigivet, her lidt
fra Sutte -

http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=29459

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Dr. Enduro

Dato : 02-07-07 13:47

MKS - 74 skrev:
> Så begynder de nye 2008-modeller så småt at blive frigivet, her lidt
> fra Sutte -
>
> http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=29459

Suk... jeg længes efter de sene 90'ere...

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Ole Hansen

Dato : 02-07-07 14:12

Dr. Enduro wrote:

> Suk... jeg længes efter de sene 90'ere...

Hvorfor?

--
Ole Hansen

Fra : Dr. Enduro

Dato : 02-07-07 14:25

Ole Hansen skrev:

> Hvorfor?

Jeg er nok lidt konservativ i den henseende, men jeg bryder mig ikke om
de der kantede, kolde motorcykler, der ligner noget fra en
transformers-film. Heldigvis går der nok et par år før jeg skal købe ny
motorcykel, så er den mode forhåbentlig overstået...

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : MKS - 74

Dato : 02-07-07 16:27

On Mon, 02 Jul 2007 14:46:59 +0200, "Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk>
wrote:

>Suk... jeg længes efter de sene 90'ere...

Hayabusa'en var også grim i 99 .

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 03-07-07 12:28

Køn er den nye Hayabusa i hvert fald ikke, se lige den bagende (midt på
siden) :

http://zx-12r.org/phpBB2/viewtopic.php?t=49997&sid=21b345e2e416294afade47029dadad94

--
MVH

Peter Jakobsen

Fra : Jakob

Dato : 03-07-07 13:48

Peter Jakobsen wrote:
> Køn er den nye Hayabusa i hvert fald ikke, se lige den bagende

Det var da en underdrivelse af dimensioner - damn!
--
Jakob, 748SP+749S