OT: en ny mc-ist
Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 29-06-07 06:04

Ja. Han blev født igår, så Tika er blevet storesøster, selvom hun desværre
ikke er iblandt os til at opleve det.

Så mangler der bare lige lidt udstyr og en motorcykel så er mig og sønnike
( måske med mor i sidevognen ), parat til at indtage Danmark på 2 hjul.

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

Fra : Tommy Fer

Dato : 29-06-07 06:08

Jon&Ann-Rikka skrev:
> [...]
> ( måske med mor i sidevognen ), parat til at indtage Danmark på 2 hjul.

MANGE gange tillykke

Man kan vel godt forvente sådan en kan køre en lille 3 hjulet mc fra
omkring 5 mdrs alderen

mvh Tommy Fer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-06-07 06:16

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ( måske med mor i sidevognen ), parat til at indtage Danmark på 2 hjul.

Hej Jon,

tillykke med det.
MCér fåes jo ret små i vore dage

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-06-07 09:14

Jon&Ann-Rikka wrote:
> [...]
> ( måske med mor i sidevognen ), parat til at indtage Danmark på 2 hjul.

Tillykke! - og husk at demonstrér over den nye regel der hindrer ham i
at komme med de næste 6-8år (135cm)

--
vh
Torben

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 29-06-07 11:07

> Tillykke! - og husk at demonstrér over den nye regel der hindrer ham i at
> [...]
xxxxxxxxxx

Begge voksne i husstanden har skrevet under på protessiden

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P
Forældre til Snorre, født d. 28/6 2007 på Slagelse sygehus
Fiat Punto 1,2 ELX

www.home1.stofanet.dk/tikasminde/

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 04-07-07 13:43

> Tillykke! - og husk at demonstrér over den nye regel der hindrer ham i at
> komme med de næste 6-8år (135cm)

Han var da 60 cm ved fødslen, så mon ikke han når de 135 cm lidt før en
normalt

Kh. Snorres mor

Fra : Max Andersen

Dato : 04-07-07 14:02

Jon&Ann-Rikka wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Han var da 60 cm ved fødslen, så mon ikke han når de 135 cm lidt før en
> normalt

Jo, men lidt solidaritet kan hjælpe dem der ikke når de 135 :)

Max (185cm, pyhhh det var snært :))

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-07-07 14:07

Jon&Ann-Rikka wrote:

> Han var da 60 cm ved fødslen, så mon ikke han når de 135 cm lidt før
> en normalt

Det tror jeg ikke du skal håbe på.

http://www.netdoktor.dk/boern/fakta/drengevaeksttabel.htm

Med mindre du satser på han skal ernære familien på et NBA baskethold

/jim

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 04-07-07 18:26

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.netdoktor.dk/boern/fakta/drengevaeksttabel.htm
>
> Med mindre du satser på han skal ernære familien på et NBA baskethold
>
> /jim

Bare han bliver større end sin mor på 185 så går det jo nok... vil helst
ikke kigge ned på min søn

Kh. Ann-Rikka

Fra : Armand

Dato : 19-07-07 20:56

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke du skal håbe på.
>
> http://www.netdoktor.dk/boern/fakta/drengevaeksttabel.htm

Øhh??
Dén tabel viser netop at en nyfødt på (blot) 57cm vil blive 135cm ca fem år
før den nyfødte der er 10 cm lavere(kortere?) :-|

--
Armand.

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-07-07 07:31

Armand wrote:
> [...]
> Dén tabel viser netop at en nyfødt på (blot) 57cm vil blive 135cm ca
> fem år før den nyfødte der er 10 cm lavere(kortere?) :-|

Nej. Den viser (med lidt extrapolation) at én der er 135 cm når han er 5 år,
som fuldvoksen ender med at blive en freak på 2 m 30 cm.

/jim

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-06-07 09:24

Jon&Ann-Rikka wrote:
> Ja. Han blev født igår,

> Så mangler der bare lige lidt udstyr og en motorcykel

Og en ny signatur? At der ikke er plads til ham pga at du vil blære dig med
din MZ er da helt naturligt. Meeeen, jeg ville nu nok lade Punto'en vige
pladsen.

/jim

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 29-06-07 11:06

> Og en ny signatur? At der ikke er plads til ham pga at du vil blære dig
> med din MZ er da helt naturligt. Meeeen, jeg ville nu nok lade Punto'en
> vige pladsen.
>

> /jim
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Først, tak for alle lykønskningerne.

Jim, MZ'en skal nu ikke tages for en motorcykel men som Mini Zoo, idet vi
har en del dyr rendende på på matriklen og uden for denne.
3 katte, 2 heste og en hulens bunke fisk.

BTW. signaturen ER opdateret

Fra : Anders Majland

Dato : 29-06-07 09:31

Tilykke

> Så mangler der bare lige lidt udstyr og en motorcykel så er mig og sønnike
> ( måske med mor i sidevognen ), parat til at indtage Danmark på 2 hjul.

Med den ny lov bliver det mor og barn i puntoen de næste mange år - så må du
investere i et samtaleanlæg istedet ...

Når den lille så blive gammel nok til at må sidde i en siddevogn (5år) kan i
jo følges igen på samme køretøj

/A

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 29-06-07 10:14

Jon&Ann-Rikka wrote:
> [...]
>
> Så mangler der bare lige lidt udstyr og en motorcykel så er mig og
> sønnike ( måske med mor i sidevognen ), parat til at indtage Danmark

Tillykke med miraklet. Jeg oplevede det også selv for 17 dage siden, det er
sgu et stort øjeblik

Kenn H. Jensen
www.multi-max.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-06-07 11:17

Kenn H. Jensen wrote:

> Tillykke med miraklet. Jeg oplevede det også selv for 17 dage siden, det er
> sgu et stort øjeblik

Så er ørepropperne vel ikke til salg mere - men til eget brug

Tillykke!

--
vh
Torben

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 29-06-07 14:57

Torben Scheel wrote:

> Så er ørepropperne vel ikke til salg mere - men til eget brug

Jow da !! Der er rigeligt, både til mig, og alle andre der måtte ønske det.

Kenn H. Jensen
www.multi-max.dk

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 29-06-07 12:47

> [...]
> ( måske med mor i sidevognen ), parat til at indtage Danmark på 2 hjul.

Hey
Super tillykke og alt det der! Det er fandme dejligt at høre, at det
lykkedes for jer!

Mvh Anders H

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-06-07 15:57

Jon&Ann-Rikka wrote:
> [...]
> ( måske med mor i sidevognen ), parat til at indtage Danmark på 2 hjul.

Hjerteligt tillykke. Jeg fik selv en dreng for snart 4 måneder siden.
Nyd det rigtig meget.

--
Tony
KiloFazer

Fra : Armand

Dato : 29-06-07 17:18

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja. Han blev født igår, så Tika er blevet storesøster, selvom hun
> desværre ikke er iblandt os til at opleve det.

Hej ku'Jon! Hjertelig tillykke med mangfoldiggørelsen til dig og Kranen !

--
Armand.

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 29-06-07 20:47

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Hej ku'Jon! Hjertelig tillykke med mangfoldiggørelsen til dig og Kranen !
>

> --
> Armand.
xxxxxxxxxx

Hej Armand.

Takker

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 08:36

On Fri, 29 Jun 2007 07:04:02 +0200, Jon&Ann-Rikka wrote:

> Ja. Han blev født igår, så Tika er blevet storesøster, selvom hun desværre
> ikke er iblandt os til at opleve det.

Teløk !

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Knud Dam

Dato : 01-07-07 18:23

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja. Han blev født igår, så Tika er blevet storesøster ......

Dejligt at høre - Stort tillykke !

; - )

KD