RR: MotoGP - Donington postrace quotes
Fra : MKS - 74

Dato : 24-06-07 18:57

http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=29419

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 25-06-07 21:07

MKS - 74 skrev:
> http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=29419

Ja............lidt uvirkelig sæson indtil nu.

Rossi prøver alt hvad han kan, men er 26 points efter på nuværende
tidspunkt.

Stoner kører som en gammel ræv (a la Rossi) og er kun 21 år gammel.

Ikke ret laurbær (nærmest intet) til Honda, de må ha` sovet i timen hos
HRC. Der må simpelthen komme en stor offensiv på et eller tidspunkt før
de bliver helt til "grin" !!!

Både Suzuki & Kawa er godt med.

Brigestone er i mine øjne mere end 1 skridt forean Michelin, betyder de
nye regler så meget, eller har Brigestone bare fundet "det sorte guld".

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : MKS - 74

Dato : 25-06-07 21:43

On Mon, 25 Jun 2007 22:07:11 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

>Stoner kører som en gammel ræv (a la Rossi) og er kun 21 år gammel.

Som før vendt jeps, klart største positive overraskelse, kan han bare
holde et nogenlunde jævnt niveau gennem resten af sæsonen og ikke
revertere til sidste-sæson-Casey, skulle det ikke blive noget problem
at vinde det VM

>Ikke ret laurbær (nærmest intet) til Honda, de må ha` sovet i timen hos
>HRC.

Det ville ikke være første gang, de er gået i den forkerte retning,
tænk bare på Repsol post-Creville-VM, på den anden side er det en
ganske ny udvikling, fokuseret ekstremt på f.eks massecentralisering,
så bare engang i løbet af denne sæson, ville være fint nok IMO .

> Der må simpelthen komme en stor offensiv på et eller tidspunkt før
>de bliver helt til "grin" !!!

Hæ-hæ, sådan er det at være godt vant, så er en 3. plads en fiasko
, men nej jeg tror heller ikke de er helt tilfredse hos HRC.

>Både Suzuki & Kawa er godt med.

Øhhh - Begge efter bedste Honda, og Kawasaki ikke engang i top-10 (men
alt er naturligvis relativt) så deeet??

>Brigestone er i mine øjne mere end 1 skridt forean Michelin, betyder de
>nye regler så meget, eller har Brigestone bare fundet "det sorte guld".

Bop-bop, det skifter stadig lidt, så det ved jeg ikke helt om jeg enig
i, men indtil videre er der ingen steder de er faldet helt igennem, og
nogle steder hvor de tydeligvis har haft en fordel, så det er
forskellen til sidste sæson IMO. Den nye regel med "no fly-ins on
saturday" har dog klart gjort ondt på M, som Edwards f.eks udtalte
forleden...

Men igen - Stadig ikke ½-delen kørt endnu, så det eneste jeg
personligt vil konkludere er, at Casey har gjort det enormt flot,
næsten uanset, hvad der så sker i resten af sæsonen....Så mangler vi
bare resten af Ducatierne ikke Dan .

Fra : Armand

Dato : 25-06-07 22:31

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Øhhh - Begge efter bedste Honda, og Kawasaki ikke engang i top-10 (men
> alt er naturligvis relativt) så deeet??

På den anden side så dækkes de fire første pladser i den p.t. samlede
stilling af fire forskellige mærker:
165 point: Stoner/Ducati!
139 point: Rossi/Yamaha!
106 point: Pedrosa/Honda!
88 Point: Vermuelen/Suzuki!

For ikke at tale om at de fem første pladser i Catalunya besattes af fem
forskellige mærker da de Puniet kom med på 5.pladsen!

En sådan sæson er alt andet lige mere spændende end under Rossi's og
Doohan's enegang :-|

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 25-06-07 22:33

On Mon, 25 Jun 2007 23:30:57 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
wrote:

>En sådan sæson er alt andet lige mere spændende end under Rossi's og
>Doohan's enegang :-|

Enig, interessant sæson af mange grunde sofar - Eneste der falder helt
igennem er sjovt nok team Roberts, der ellers lige havde fået skruet
en fornuftigt 990'er sammen (Kenny gider ikke engang køre skidtet før
han får et ny chassis ).

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 26-06-07 00:32

> [...]
> igennem er sjovt nok team Roberts, der ellers lige havde fået skruet
> en fornuftigt 990'er sammen (Kenny gider ikke engang køre skidtet før

Det kan man vist også kun tillade sig, når det er fars team??
Og så havde han måske endda haft chance for et godt resultat,
det er da før set han har været godt med i regnvejr.
Jeg synes også jeg før har set sådan lidt manglende interesse
for sagen (hvis man kan kalde det det). Et år hos Suzuki
(ka´ ikke lige huske hvilket) kunne man tydeligt se han var
"kommet godt over vinteren" ;-}

mvh Jens
Sydals

Fra : Armand

Dato : 26-06-07 15:28

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for sagen (hvis man kan kalde det det). Et år hos Suzuki
> (ka´ ikke lige huske hvilket) kunne man tydeligt se han var

Jeg tror slet og ret at han lider af Astronaut-syndromet (á hvad skal man
have som videre mål her i livet når man har gået på månen) efter at han
blev verdensmester ligesom faderbilledet :-/

--
Armand.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 26-06-07 16:09

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror slet og ret at han lider af Astronaut-syndromet (á hvad skal man
> have som videre mål her i livet når man har gået på månen) efter at han
> blev verdensmester ligesom faderbilledet :-/

Det ku´godt tænkes du har ret der.

mvh Jens
Sydals

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 26-06-07 00:55

> Ikke ret laurbær (nærmest intet) til Honda, de må ha` sovet i timen hos
> HRC. Der må simpelthen komme en stor offensiv på et eller tidspunkt før de
> bliver helt til "grin" !!!

Ja, Lillemanden rasler allerede med sablen:
http://uk.eurosport.yahoo.com/25062007/58/pedrosa-issues-honda-quit-threat.html

mvh Jens
Sydals