Reservedele (Sliddele)
Fra : kallesoee-true1@mail~

Dato : 24-06-07 15:34

Hej
Jeg har netop købt en Kawasaki GPZ500S årgang 1997. Hvor kan jeg købe
sliddele til den motorcykel? (Oliefilter, bremseklodser, luftfilter osv.)

Jens Chr. True

Fra : bøv

Dato : 24-06-07 18:06

<kallesoee-true1@mail.tele.dk(Fjern 1)> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har netop købt en Kawasaki GPZ500S årgang 1997. Hvor kan jeg købe
> sliddele til den motorcykel? (Oliefilter, bremseklodser, luftfilter osv.)
>
> Jens Chr. True

I en motorcykelforretning.

Jan

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-06-07 18:07

On Sun, 24 Jun 2007 16:33:40 +0200,
<kallesoee-true1@mail.tele.dk(Fjern 1)> wrote:

Hej Jens.

>Jeg har netop købt en Kawasaki GPZ500S årgang 1997. Hvor kan jeg købe
>sliddele til den motorcykel? (Oliefilter, bremseklodser, luftfilter osv.)

I hvilket område bor du?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : kallesoee-true1@mail~

Dato : 24-06-07 18:31

Bor i Struer (Vestjylland)

Er der ikke noget i retning af MC-nøglen? Hvor man kan købe privat?
Altså en forhandler af reservedele

mvh
Jens Chr. True

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-06-07 18:42

On Sun, 24 Jun 2007 19:30:33 +0200,
> [...]

Hej Jens.

>Bor i Struer (Vestjylland)
>
>Er der ikke noget i retning af MC-nøglen? Hvor man kan købe privat?

Så vidt jeg ved er der flere velrenomerede forhandlere i Aalborg der
sagtens kan skaffe stumper til en GPZ500.
Ellers kan du gøre som mange andre.
Køb på internet i de tyske butikker som Louis, Hein Gerike, Polo og
andre.
Udvalget er stort, men det kræver naturligvis at du er sikker på hvad
du bestiller.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : kallesoee-true1@mail~

Dato : 24-06-07 18:29

Bor i Struer (Vestjylland)

Fra : Stud

Dato : 24-06-07 20:17

<kallesoee-true1@mail.tele.dk(Fjern 1)> wrote in message
> Hej
> Jeg har netop købt en Kawasaki GPZ500S årgang 1997. Hvor kan jeg købe
> sliddele til den motorcykel? (Oliefilter, bremseklodser, luftfilter osv.)
>
> Jens Chr. True

Hej Jens

2 gode bud:
http://www.louis.de/
http://mc-butikken.dk/

Morten
http://dfmc.dk/?id=699
http://katana1135.dk/

Fra : Johnni

Dato : 27-06-07 17:07

Jup der plejer de at have hvad der skal til for at holde sådan en model
gående!

Har selv sådan en fætter, godt nok fra 1991.
--
/Johnni
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=604

Fra : Karsten Nielsen